IniciFutbol3ª CatalanaTot obert de cara a la tornada a Salou on el Catalònia...

Tot obert de cara a la tornada a Salou on el Catalònia es jugarà les opcions d’ascendir

Noranta minuts resten per a avaluar les opcions del Jesús Catalònia d’ascendir de categoria i es convertisca en equip de la segona catalana la temporada vinent. Un ascens del que depen el futur del Ginestar a tercera catalana, per evitar caure a la quarta catalana. El que sí és una obvietat, que van fer els deures i un dels objectius que s’havia marcat el conjunt de Dani Fernández esta temporada el certificaven dissabte amb un gol ‘in extremis’ de Sergi Escoda des del punt de penal que li servia per a empatar al conjunt jesusenc i li permetia tancar la temporada 2024-2025 sense cedir ni una sola derrota en els disset compromisos que ha disputat, cedint tan sols dos empats, un durant la lliga regular davant el Roquetenc i en la final de promoció d’ascens, precisament davant el Salou.

Va ser un partit jugat baix una intensa calor, amb molt de respecte i precaucions defensives de tots rivals. Tot i això, qui va generar les accions més clares per a marcar durant els primers quaranta-cinc minuts i haver encarrilat l’eliminatòria va ser el conjunt de la Santa Creu. Jordi Tomàs gaudiria de la primera opció arran d’una internada per banda dreta, després de rebre la passada filtrada de Versiano des de la línia de mitjos, en la qual intentava sorprendre amb una rematada rasa al primer pal que s’estavellava a la xarxa lateral de la porteria d’Eric. Quatre minuts més tard, seria Robert López qui la tindria, arran d’una centrada de Versiano des de línia de fons cap al segon pal, on el davanter jesusenc arribava lliure de marcatge i la creuava lluny de l’abast del porter, salvant l’acció un defensor salouenc a sobre de la mateixa línia de gol, desviant amb el cap a córner. En una nova acció a pilota aturada arribavva el premi del gol, arran d’un córner servit des de la dreta que guanyava amb el salt Robert López i la introduïa dins a gol amb una rematada de cap ajustada al pal. L’1-0 premiava el millor joc desplegat pels locals.

A la represa, però, reaccionava el Salou. Després de diverses aproximacions locals, en les quals no arribaria el 2 a 0 per ampliar l’avantatge del descans, tot es truncava arran d’un servei de banda, que després d’uns rebots, li quedava a plaer a Yoel Silva que empalava una contundent bolea per a situar l’empat. Llavors li entraven els dubtes al Catalònia, que sabia aprofitar el Salou per a capgirar el marcador, en un greu error de marcatge que Ronald no perdonava. Però, en una acció de murri d’Àlex Martínez, provocava un penal molt clar, que el capità Sergi Escoda, s’encarregava de transformar amb el definitiu 2-2. En afegit el porter del Salou evitaria el 3 a 2, en una falta de Jordi Tomàs a la frontal que va fer volar al porter salouenc per a desviar la pilota a córner.

Sentit homenatge

Precisament, el protagonista de la darrera acció atacant dels verd-i-blancs, Jordi Tomàs, al finalitzar el partit va rebre un sentit homenatge per part de tots els membres de l’staff tècnic i els mateixos companys que van voler retre-li un comiat afectuós, tenint en compte que el migcampista dels de la Santa Creu ha decidit ‘penjar les botes’ al final de la temporada. Moltes emocions es van viure i no va fer falta el corresponent manteig per a un jugador molt estimat. Després de fer-li entrega d’una fotografia per part del president de l’entitat verd-i-blanca, Cristian Roglan, els jugadors i membres de l’staff li van fer el passadís d’honor a Tomàs, que era l’última vegada que jugava davant la seua afició. Això no vol dir, que no jugui la setmana vinent a Salou. Seria un colofó a la seua carrera futbolística tancar la temporada amb l’ascens a una categoria que li pertoca al Catalònia.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
8 - 2 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies