IniciCiclismeBTTA punt la disputa de la Cursa dels Bandolers de la Xallenger...

A punt la disputa de la Cursa dels Bandolers de la Xallenger ebrenca a la Ràpita

El Club BTT la Ràpita organitza una nova edició de la Cursa dels Bandolers, en la seua novena edició, prevista per al pròxim diumenge, i puntuable per a la Xallenger BTT Terres de l’Ebre, en les modalitats XC Sprint, XC Rally i E-Bike, amb inscripcions que es podran efectuar el mateix dia de la prova.

A les 8 hores s’efectuarà la recollida de dorsals, amb sortida neutralitzada a les 9 hores del matí fins a la Pista Cementera; a les 9:20 h, aproximadament, se donarà la sortida dels participants XC Sprint i XC Rally i, cinc minuts després, dels d’E-Bike. A les 10 hores del matí se farà el joc de cintes amb bici per als més menuts. A les 12:00 tindrà lloc l’entrega d’obsequis als participants del joc de cintes i, finalitzat l’últim participant, l’entrega de trofeus.

El circuit X-Rally i E-Bike consta d’un recorregut de 40,85 km, amb 1.000 m de desnivell, el X-Sprint de 30,34 km i 726 m de desnivell, pels termes municipals de la Ràpita i Alcanar, amb sortida i arribada a la Ràpita.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
8 - 2 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies