Daniela Pinyol va finalitzar en sexta posició en el Torneig Nacional de Rànquing absolut i primera jornada de la Lliga Iberdrola d’espasa femenina, disputat al Poliesportiu Barrio de las Delícias, amb 139 tiradores pertanyents a 34 equips espanyols, tot un rècord d’inscrites, del millor nivell de l’esgrima femenina espanyola.
La seua posada en escena de la tiradora de la Sala Esgrima Amposta, va ser impecable, guanyant tots els duels en la poule 5, en la que va derrotar a Isis Gómez (SAES Burgos); Irene Daswani (CRE Alcobendas); Cèlia Vañes (CE Valladolid); Eva Álvarez (SA Granada); Diana Yi Huang (CE Excalibur Madrid) i Giulia del Ponte (CE Tres Cantos Madrid).
En el quadre final va quedar exempta en la primera ronda, i en la segona es va imposar a Sònia Rup (Sala Armas Navarra), 15-4, en la tercera a Lucía Jañez (CE Valladolid), 15-7, en octaus de final a Alejandra Rodríguez Vicente (SAES Burgos), 15-13, i en quarts de final en un duel també molt igualat i emocionant, va perdre 15-13 amb Martina Torrego (CE Pozuelo), que després va disputar la final, sent derrotada per la seua companya d’equip Maria Alvim per 15-11.