IniciHandbolEl Torneig 3 Reis del CE Tortosa arriba a la tretzena edició...

El Torneig 3 Reis del CE Tortosa arriba a la tretzena edició amb un nou format

El Centre d’Esports Tortosa organitza com en els darrers anys el tradicional Torneig 3 Reis d’handbol, previst per al dissabte 3 de gener, que enguany en la seua tretzena edició, presenta com a principal novetat un format renovat de caràcter social i obert a tothom.

El Torneig tindrà lloc al Pavelló del Temple i es presenta com una jornada participativa amb equips mixtos formats per un mínim de cinc jugadors. Cada equip podrà tenir un màxim de quatre jugadors federats i la presència d’almenys un jugador no federat i un infant de categoria Infantil o inferior (fins a catorze anys). Els equips que no compleixin algun requisit podran participar igualment, però iniciaran els partits amb una penalització de -3 gols.

Des del club també s’ofereix la possibilitat d’inscriure’s individualment, ja que es facilitarà la creació d’equips per garantir la participació de tothom. El Centre d’Esports Tortosa anima especialment pares, mares i familiars a sumar-se al torneig i a viure una jornada esportiva i festiva.

Els horaris, el format definitiu i l’obertura d’inscripcions s’anunciaran pròximament. Amb aquest nou plantejament, i tenint en compte la coincidència amb nombrosos tornejos esportius durant aquestes dates, el Centre d’Esports Tortosa aposta per potenciar el vessant més social, fomentant la implicació i la participació de les famílies del club. L’objectiu és reforçar el bon ambient, convertint la jornada en un espai de trobada i convivència al voltant de l’handbol.

Torneig consolidat

El Torneig dels Tres Reis va nàixer l’any 2012 superant la xifra de 700 jugadors participants, amb el principal objectiu de promocionar l’handbol entre els més joves, i donar a conèixer la tasca formativa del club, i s’ha consolidat després de dotze edicions. Fa tres anys va tornar després de no celebrar-se durant dos temporades a causa de la pandèmia de la Covid-19, i el 2015, va rebre el Premi fair play a l’esportivitat per part del jurat de la dotzena edició dels Premis Esportius del Baix Ebre.

En la passada per primera vegada es va organitzar una activitat molt especial, el Casal 3 Reis, que va tenir un gran èxit de participació i que durant els dies 2 i 3 de gener els més petits van poder iniciar l’any practicant l’handbol i duent a terme activitats molt divertides.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
5 - 3 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies