IniciPoliesportiuAtletismeLluna Marsal iguala el rècord català sub-18 dels 60 metres llisos

Lluna Marsal iguala el rècord català sub-18 dels 60 metres llisos

Lluna Marsal continua en línia ascendent, i ha començat el 2026, igualant el rècord de Catalunya sub-18 en la prova dels 60 metres llisos, amb una marca de 7.54 a la Pista Coberta de Catalunya Carme Valero de Sabadell.

L’atleta de la UA Montsià va aconseguir aquesta marca millora també el seu registre personal que era de 7.59, en el Control absolut de pista coberta, finalitzant, en segon lloc, darrere de la campiona de Catalunya absoluta, Nediam Nori Vargas, que va invertir un temps de 7.44. Marsal va igualar el registre de Jazmín Romeu (CE Penedès), la qual el va aconseguir el 26 de febrer del 2023 en la mateixa pista vallesana.

Es tracta també de la millor marca estatal fins ara del 2026 en la distància, i de la segona millor del rànquing estatal que està en possessió de Cèlia Cortés (Puentecillas Paléncia), amb 7.52. El rècord d’Espanya està en possessió de l’atleta valenciana Luna Arnás, 7.44, obtingut el 25 de març del 2023 a Ourense.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
9 - 1 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies