IniciVoleibolEl CV Roquetes no va poder repetir la victòria de la primera...

El CV Roquetes no va poder repetir la victòria de la primera volta davant el Mediterráneo

El CV Mediterráneo es va prendre la revenja de la primera volta, en un partit que va finalitzar al pavelló Pablo Herrera amb idèntic resultat, però en aquesta ocasió a favor del conjunt castellonenc. Els locals van estar més encertats en els moments decisius, d’una confrontació molt igualada en moltes facetes del joc, que es va decidir per petits detalls. Per part local van destacar en atac el central Ruben Ginés i el col·locador veneçolà Frander Añes, que s’enfrontava al que havia estat el seu equip, i pels roquetencs no va ser suficient el que cinc jugadors, finalitzessin en doble dígit d’anotació, Astrada (20), Ruslan Sustaukas (10), Carlos Albert (18), Jano Garcia (12) i Mauro Aguilera (12).

El partit va començar molt igualat amb mínimes alternances fins al 8-9, quan amb el temps de Sergio Navarro, els locals van agafar la iniciativa i amb tres punts de bloqueig consecutius, es van posar per davant, obligant a Agustín Rodríguez a demanar temps mort amb 21-17. L’equip castellonenc va mantenir una renda que oscil·lava entre els dos i tres punts, per anotar-se el primer parcial.

El segon va començar amb domini aclaparador dels locals i uns jugadors roquetencs bastant descentrats, fins a un clar 8-1 al marcador Va intentar reaccionar l’equip roquetenc, però sempre anant a remolc d’un Mediterráneo molt consistent, que mai va baixar de la renda de quatre punts, i va sumar el segon set a favor seu.

Va reaccionar el CV Roquetes, i el tercer set no va tenir un clar dominador. Moltes alternances amb mínims avantatges i successius empats, l’últim a 24, abans de dos accions en atac de Ruslan Sustaukas i Mauro Aguilera, que van permetre als roquetencs reduir diferències i recuperar les opcions de victòria.

El quart set va començar amb millor joc roquetenc, per situar-se amb una renda favorable de cinc punts (12-17), amb dos temps gairebé consecutius de Sergio Navarro, per canviar la dinàmica del joc. Van millorar els locals per remuntar amb un Vives molt entonat. Amb 20 a 18, Agustín Rodríguez va demanar temps mort, però sense poder aturar la bona ratxa del seu oponent, que aprofitant dos errades consecutives visitants, va situar un 23-18 ja insalvable per als roquetencs.

Els roquetencs rebran dissabte a les 19:30 h al CN Sabadell, al que van superar a domicili a la primera volta per 2-3, en un duel entre dos equips que es coneixen molt.

FITXA TÈCNICA:

CV MEDITERRÁNEO DE CASTELLÓ, 3
CLUB VOLEIBOL ROQUETES, 1

CV Mediterráneo de Castelló: Vives, Ramírez, Cazac, Trif, Ginés, Añes, Marco, Gascón, López Miralles i Correia. / Lliures: Triguero.

CV Roquetes: Astrada, Térmens, Asensio, Ruslan Sustaukas, Carlos Albert, Jano Garcia, Aleix, Redu, Mauro Aguilera. / Lliures: Tévar, Joel Beltran.

Àrbitres: Javier Piles i Alejandro Sanabria.

Parcials: 1-0, 25-23 (25′); 2-0, 25-20 (22′); 2-1, 24-26 (27′); 3-1, 25-20 (27′). Duració: 1 hores i quaranta-un minuts.

La classificació:

Podeu veure la classificació de la Superlliga 2 Masculina al seu grup B, després de la setzena jornada de lliga, clicant sobre la següent imatge:

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
7 - 4 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies