El pavelló poliesportiu de la Ràpita serà l’escenari, dissabte 21 de febrer, de la primera jornada del Campionat Intercomarcal de Gimnàstica Rítmica dels Jocs Esportius Escolars, organitzada pel Consell Esportiu del Montsià i l’Agrupació Territorial de Consells Esportius de les Terres de l’Ebre.
En total s’han programat cent vint actuacions, 93 al matí a partir de les 9.20 hores, i 87 per la tarde des de les 15.30 hores. Al matí serà el moment de totes les gimnastes individuals dels nivells A i B i els seus conjunts, mentre que per la tarde es reservarà als nivells C també per individuals i conjunts. Els clubs inscrits són el Xaloc, Gimnàstic Rapitenc, Amposta, Sant Jaume, La Sénia, Santa Bàrbara, Ametlla de Mar, Ampolla i Tortosa, i el desenvolupament de la jornada es podrà seguir en directe per streaming a https://youtube.com/live/Dw-
Adjuntem, per poder consultar, l’horari de competició, l’ordre i el nom de cada gimnasta, la seva categoria, i entitat i comarca a la qual representen:
Ordre de sortida MATÍ 1a jornada Gimnàstica Rítmica (La Ràpita 21.02.26)
Ordre de sortida TARDA 1a jornada Gimnàstica Rítmica (La Ràpita 21.02.26)

