Les Terres de l’Ebre comptaran amb la participació d’onze gimnastes al Nacional Base individual Divina Seguros i Nacional Base individual masculí Divina Seguros, previst del 14 al 19 d’abril a Oviedo.
Les representants ebrenques es van classificar en el decurs del Campionat de Catalunya disputat al Pavelló Firal de Remolins a Tortosa, amb la participació de més de 400 gimnastes pertanyents a 66 clubs catalans, de les categories juvenil, cadet, infantil, aleví, benjamí i prebenjamí, en les modalitats de corda, cèrcol, pilota, maces i cinta. En els dos dies de competició es van aplegar al pavelló unes 1.500 persones entre aficionats, tècnics i familiars.
La competició era organitzada per la Federació Catalana de Gimnàstica i compta amb el suport del Consell Català de l’Esport i la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa i el Club Rítmica Tortosa. Entre els equips participants va destacar la presència de components del Club Rítmica Tortosa, Xaloc de La Ràpita i Club Rítmica Amposta.
S’han classificat per a l’estatal les representants del club tortosí, Olívia Sebastià, Maria Zaragoza, Paula Ioana Mandea, Ariadna Miralles, Nadia Meghili i Júlia Vidal com a primera reserva. Per part del club rapitenc, Marta Alonso, Sara Ferré, Martina Cortés, Bruna Bejerano i Edurne Victorino.
Galeria d’imatges:
Fotos: Àngel Guillen de @ttfotoses (Federació Catalana de Gimnàstica Rítmica)




