IniciPoliesportiuTaekwondoDos ors i un bronze per al TKD Alfaro a l’Open Internacional...

Dos ors i un bronze per al TKD Alfaro a l’Open Internacional Ciudad de Pamplona

Tres representants del TKD Alfaro d’Amposta, van pujar al podi al XVII Open Internacional Ciudad de Pamplona/Iruña, disputat a les 10 pistes instal·lades al Pavelló Universitari de Navarra, situat a les instal·lacions esportives de la Universitat Pública (UPNA), en el que van participar més de 900 esportistes arribats de totes les parts de l’Estat espanyol i d’altres com França i Andorra, competint tant en la modalitat tècnica com de combat.

Es van penjar la medalla d’or el cadet Guillem Soriano en -65 quilos, superant en la semifinal a Yerai Ugal (CDT Lezkairu) i en la final a Pau Sánchez Cárdenas (Chun Kwon Salt).

També va pujar al més alt del podi Bàrbara Dolz en precadet de -40 quilos, imposant-se en la semifinal a Noa Velasco (Club de Taekwondo RM-Sport Innoporc de Segóvia), i en la final a Marta Areste (Institución Oberena).

Carla Idoia Jornet es va emportar la medalla de bronze en júnior de -49 quilos, aconseguint la victòria en primera ronda davant Jana Sánchez (ETK Laissa Reus), en quarts de final superava a Manuela Moreno (IX Centenario de Logronyo), i en semifinals no va poder superar l’obstacle de Sara Ruiz (Azarri CU Barakaldo), que després es va proclamar campiona.

També va competir Manelick Juliette Dolz, i els components del TKD Alfaro van ser dirigits per Antonio Dolz i Maria Rosa Valmaña.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
6 - 1 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies