Tercera derrota consecutiva del sénior masculí del Centre d’Esports Tortosa, i primera com a local en el grup B de Segona Catalana. El conjunt tortosí no ha començat el 2026 de forma positiva, i continua acusant les baixes que té a la plantilla.
El partit de la tretzena jornada amb el Sant Martí Adrianenc, va ser intens i ple d’emocions. Va començar molt igualat, amb els dos equips mostrant bon ritme i encert, però a mesura que avançava la primera part el conjunt visitant va anar imposant-se fina arribar al descans amb una renda de quatre gols (17-21). Tot i la diferència, les sensacions eren positives i feien pensar que la remuntada era possible.
A la segona meitat, el CE Tortosa va sortir amb una altra actitud, més agressiu en defensa i més vertical en atac. L’equip va empènyer fort, retallant distàncies i durant uns minuts es va situar a només un gol del rival, encenent l’afició i omplint el pavelló d’esperança. No obstant això, el cansament provocat pel poc nombre de jugadors disponibles, va acabar passant factura, i el Sant Martí Adrianenc va saber aprofitar-ho per obrir escletxa en el tram final, tancant el partit amb un 31-44 definitiu, amb Broto (13) i Molinero (10), autors de 23 gols com a destacats visitants.
El CE Tortosa en la catorzena jornada jugarà dissabte a les 19:15 al Centre Esportiu de Serradells, amb l’Handbol Club Serradells d’Andorra.
La classificació:
Podeu veure la classificació després de la catorzena jornada de la lliga de tercera catalana sènior masculí al grup B de la primera fase, clicant a la imatge inferior:


