IniciFutbol3ª CatalanaEl Ginestar sap patir i suma una treballada primera victòria

El Ginestar sap patir i suma una treballada primera victòria

El Ginestar va aconseguir la primera victòria de la temporada en què significava la seua estrena davant l’afició esta campanya, tenint en compte que quedava suspès per la pluja el partit que havia d’haver obert el present exercici davant el Pinell i que quedava ajornat -es recuperarà dimecres dia 22 d’octubre a partir de les 20:45 hores del vespre-, en un partit que després de la senyalització de dos penals, un a cada àrea, que significaven els dos primers gols del partit. El duel se li va començar a posar de cara als de la Ribera d’Ebre quan en una acció fora de l’àrea, el porter visitant mesurava malament i abatia al davanter local, motivant això la consegüent expulsió en tractar-se d’una acció manifesta de gol.

La victòria va ser molt treballada tenint en compte que als primers compassos de l’enfrontament els ampostins portaven la veu cantant en atac i generaven tres accions clares de gol, a peus de Bilal en les dues primeres oportunitats i Alagie en la tercera, que no encertaven en la definició. Els locals en la primera acció que van disposar, una acció molt protestada per la banqueta i l’equip blanc-i-negre, acabava amb la senyalització d’una pena màxima, en una acció dividida entre el davanter i el defensor als set minuts de joc. Terrats agafava la responsabilitat del llançament i posava en avantatge als locals. Però, nou minuts més tard, una jugada dintre l’àrea local, molt protestada per l’afició i l’equip ginestarol, acabava amb la senyalització d’un segon penal que aprofitava Denys per a restablir la igualtat al marcador. El duel després d’esta primera fase, on els blanc-i-negres se sentien còmodes, s’anivellava fins al descans. Quan semblava que finalitzaria el primer temps amb l’equilibri al marcador, un salt de pressió que mesuraven malament els visitants, va provocar que el davanter local encarés cap a l’àrea, motivant la sortida del porter Miguel molt a lluny de la seua àrea i atropellava al jugador del Ginestar, provocant l’expulsió que els deixava en inferioritat de cara al que restava de la primera meitat i de la confrontació. A més, més complicades se li posaven les coses després que arran d’un desplaçament a l’esquena de la defensa, Pinxo s’internava completament habilitat i lliure de marcatge, superant al porter ampostí per a tornarlos a posar per davant al marcador.

Als vestidors, l’entrenador ampostí arriscava deixant línia de tres jugadors al darrere, equilibrant la situació i generant arribades, però no excessivament clares com per a haver situat de nou l’empat. Als seixanta-sis minuts, nova jugada polèmica que l’àrbitre no apreciava, quan els centrals de Hans Esteban, feien una passa endavant per a provocar un fora de joc bastant clar, que el col·legiat no apreciava així i la pilota li quedava a peus de Moha, que davant les protestes ampostines, encarava al porter i el superava fent el tercer que ampliava la renda dels jugadors que entrena ‘Kiki’. Tot semblava decidit, amb el 3 a 1 i els ampostins amb deu jugadors a sobre el terreny de joc. Però, més lluny de la realitat, els de la capital del Montsià van continuar insistint i no abaixaven els braços. Una dinàmica que es veia recompensada amb el gol que ajustava de nou les diferències, en una acció d’Amadou tan sols cinc minuts després d’encaixar el tercer. Fins i tot, gaudirien de la jugada com per haver empatat el partit, en una acció en la qual Denys a la mitja volta feia una rematada que acabaven refusant els defensors a sobre la mateixa línia de gol.

El Ginestar, que tornarà a jugar a casa, havent acceptat la permuta amb el CD Roquetenc que no disposa de camp, buscarà tornar a sumar davant els seus aficionats i fer-se forts al municipal riberenc, davant l’actual líder de la categoria i que, fins al moment, no ha encaixat cap gol en tres confrontacions disputades. El partit, que servirà per a tancar la quarta jornada del campionat de lliga, s’iniciarà a partir de les 17:30 hores de la tarde amb arbitratge del col·legiat del comitè tècnic de les Terres de l’Ebre, Ramon Roda Adame. Per la seua part, el filial ampostí mirarà de revertir la mala dinàmica que el té situat al capdavall de la taula classificatòria, encara sense haver puntuat, en un difícil compromís davant el colíder de la categoria, el Jesús i Maria, que fins ara ho ha sumat tot. Jordi Blanch Calvet, del col·legi arbitral ebrenc, serà l’encarregat de dirigir este duel que es disputarà dissabte a partir de les 19:30 hores de la tarde.

FITXA TÈCNICA:

CE GINESTAR, 3
CF AMPOSTA B, 2

CE Ginestar: Guillem, Nacho, Serra (Bernat, 73′), Pepe, Diogo, Torà (Àlex Robles, 45′), Terrats, Nil, Castro (Richi, 73′), Contreras (Magí, 62′), Pinxo (Moha, 62′).

CF Amposta B: Miguel, Sabater, Janneh, Juanca (Amadou, 45′), Sergi Martí, Joel (Franco, 62′), Bilal (Adrià, 30′), Marc Gisbert (Adrià, 62′), Alagie (Yassin, 70′), Denys.

Àrbitre: Sergi Lineros Bertomeu, de la delegació arbitral de les Terres de l’Ebre. Amonestacions per a Pepe (18′) i Nacho (82′) dels ginestarols i per a Juanca (6′), Denys (67′) i Sergi Martí (89′) dels ampostins. Roja directa al visitant Miguel (28′).

Gols: 1-0, Terrats (p) (7′); 1-1, Denys (p) (19′); 2-1, Pinxo (44′); 3-1, Moha (66′); 3-2, Amadou (71′).

La classificació:

Podeu veure la classificació provisional del grup divuitè de la tercera catalana després de la tercera jornada de lliga, clicant la imatge inferior:

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
7 * 5 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies