Un mes mal comptat queda per a donar inici a la temporada 2025-2026 i gairebé totes les plantilles han iniciat la posada a punt per a agafar el miilor estat físic i tàctic de cara als diferents objectius marcats per a este curs.
Més de trenta compromisos amistosos se presenten per davant este cap de setmana perquè els respectius entrenadors posen en marxa l’engranatge dels seus jugadors, que en alguns casos estan fent sessions dobles de treball per a arribar a la primera jornada del campionat de lliga, marcada per al cap de setmana del 20 i 21 de setembre, de la millor manera possible.
Amb la posada en marxa del nou projecte de la UE Rapitenca, encapçalat per Juan Carlos Cervantes, dilluns se va donar el tret de sortida al treball de preparació del conjunt de la Devesa. L’equip afrontarà el primer test amistós de pretemporada al municipal Josep Otero, dins el quadrant d’enguany de la cinquanta-dosena edició del prestigiós torneig Mariano Toha, on s’enfrontarà a un La Cava molt més rodat, en el segon compromís del torneig que organitza, un cop més, la UE Remolins-Bítem. Els amfitrions obriran el foc davant el Tortosa Ebre a partir de les sis de la tarda.
També destaca, d’este cap de setmana, la dissetena edició del Torneig Vila de l’Ampolla que se celebra a les instal·lacions Jordi Pitarque, i que tindrà el format de quadrangular amb els enfrontaments entre l’Amposta B i el Jesús i Maria i l’equip amfitrió davant el Catalònia.
Actualització a Ebresports
L’actualització i el seguiment detallat de l’agenda futbolística de la pretemporada es podrà seguir com és habitual durant el període estival al diari digital www.ebresports.cat. L’agenda preveu la data del partit, els dos equips protagonistes, el nom del torneig o el motiu en què s’emmarca el partit, i un cop disputat també apareixerà el resultat de l’encontre.
Podeu veure la taula de resultats i partits clicant a la imatge a continuació: