L’Aldeana femení es va quedar esperant al Molins de Rei, en el partit que estava previst per a disputar-se dilluns dia 8, festivitat de la Immaculada, a partir de les 16 hores al municipal de la Unió. Un partit que havia de servir per actualitzar la classificació i on les jugadores que dirigix Agustí Martí ‘Garcho’ afrontaven el duel amb la intenció d’igualar-se a punts en la tercera posició del grup amb el pròxim rival que visitarà l’estadi aldeà diumenge vinent a partir de les 12:30 del migdia, la Granada, que ocupa el tercer lloc provisionalment amb 22 punts després de sis victòries, quatre empats i tan sols una derrota (la que encaixaven davant el segon classificat, l’AE el Prat, precisament la setmana anterior quan caien per 1 gol a 2 i que els trencava la imbatibilitat de les deu anteriors jornades).
“Em sembla una falta de respecte absoluta” mostraven contrariats des de la directiva aldeana que afegien que “creiem que un conjunt que té més de setanta llicències inscrites a la Federació Catalana de Futbol, podia presentar un equip suficient i més tenint en compte que no hi havia jornada i aprofitant que té dos conjunts juvenils en competició. Si no tenien prou jugadores del primer equip penso que podien completar la convocatòria en jugadores del planter. Van prevaldre els interessos econòmics del conjunt barceloní” argumentava.
Una situació que es repeteix
Dona la circumstància que van ser reiterats conjunts que no es van desplaçar durant la temporada passada a disputar els partits al terreny de joc aldeà. “Els fantasmes del passat, es repetien. Els hi surt massa barat, federativament parlant, no desplaçar-se a jugar un partit a les Terres de l’Ebre. Si el càstig fos més sever, s’ho pensarien. És una falta de consideració tenint en compte que cada quinze dies natros ens desplacem a disputar el partit fora de casa. Trist i lamentable esta situació, que malauradament es repeteix en contra dels nostres interessos” mostraven indignats des del conjunt aldeà.
El comitè de competició, resoldrà
Ara, davant esta incompareixença, serà el comitè de competició qui haurà de resoldre. “Molt previsiblement ens donaran els tres punts, però natros estem cansats d’esta situació. Natros volíem disputar la victòria a sobre del terreny de joc. És una falta de consideració per a les nostres jugadores, tenint en compte que dilluns era festiu i van haver de dixar les famílies o als amics, per a acudir a la convocatòria a partir de les 15 hores. És demencial esta situació que es torna a repetir temporada rere temporada. Ens sentim completament damnificats per una situació insostenible” reblaven des de la directiva de la UE Aldeana.
Una decisió, que molt probablement sortirà dimecres i que emparellarà a les de la Unió al tercer lloc de la categoria amb la Granada, abans de disputar el duel que els enfrontarà el pròxim cap de setmana. Viuen un moment molt dolç que valoren des del conjunt aldeà que “poc ens pensàvem que estaríem a la part capdavantera i situats a setze punts dels llocs de descens que marca el Molins de Rei. Hem de gaudir del moment actual. Estem fent una gran temporada on tan sols, fins al moment, hem cedit tres derrotes lluny del nostre estadi i hem encaixat un sols empat al camp de la Unió on continuem allargant la bona dinàmica amb prop més de dos anys sense cedir una derrota” argumentaven des de l’Aldeana.

