Jeremy Alcoba, va finalitzar les 19 voltes de la al circuit de Magny Cours en un sòlid quart lloc, assegurant el seu millor resultat personal en la seva temporada de debut a WorldSSP.
Una bona sortida i una magnífica cursa del pilot de Kawasaki WorldSSP Team durant tota la cursa li van permetre lluitar al grup capdavanter, darrere del líder Can Öncü i de l’eventual guanyador, Stefano Manzi, després que Jeremy partís des de l’onzena posició de la graella de sortida i amb la temperatura ambient que havia pujat en comparació de la primera jornada. Amb una configuració de carrera al seu Kawasaki Ninja ZX-6R 636, va comprovar que podia competir per un lloc al podi durant tota la cursa, Alcoba va aprofitar al màxim la seva oportunitat per aconseguir el quart lloc.
Sorprenentment, mai havia corregut a Magny Cours abans d’aquest cap de setmana, i així i tot va aconseguir el seu millor resultat des que es va unir a aquesta categoria. Un dels seus rivals directes en la lluita per pujar al podi, se’n va anar a terra a meitat de carrera, deixant a Alcoba tercer per un temps, però amb una pèrdua em l’adherència. Tom Booth-Amos el va perseguir, i finalment el va superar, passant posteriorment diverses voltes en quart lloc. Pressionat per darrere per altres pilots a les últimes voltes, Alcoba va mantenir les maneres i la determinació necessàries per assegurar-se el quart lloc, i fins i tot es va acostar a Booth-Amos a l’última volta.
L’italià Stefano Manzi es va imposar compartint podi amb el turc Can Öncü i el britànic Tom Booth-Amos a 0.554 i 9.393. En quarta posició i primer pilot espanyol va entrar a meta Jeremy Alcoba a 9.665, quedant-se molt a prop de poder pujar al tercer esglaó del podi. Al final, Jeremy es va quedar a només 0,272 segons del que hauria estat el seu primer podi en aquesta categoria de cotxes de producció.
El pilot de Jesús, lògicament estava bastant satisfet després de la prova “Estic súper content perquè vaig tenir opcions fins al final de pujar al podi. Estava lluitant des de mitja carrera quan un altre pilot va caure davant meu. No tenia bones sensacions i em costava molt amb els pneumàtics davanters i del darrere. En aquell moment vaig saber que no tenia ritme per a anar totsol. Estava al límit, així que per a mi era millor rodar per darrere d’algú. El pilot que anava davant em va guanyar alguns metres, però en les últimes cinc voltes vaig començar a avançar a l’últim revolt, però va ser impossible. Així que tenim potencial“.
Després del vuitè lloc de dissabte i la classificació entre els quatre primers d’avui, millora la seva posició al top-10, Jeremy és setè al campionat, amb 128 punts. Stefano Manzi es consolida encara més en el liderat amb 344, davant de Can Öncü, 275 i Tom Boot-Amos, 214.
La propera cita coincidint amb la desena ronda, tindrà lloc al circuit de Motorland Aragó, del 26 al 28 de setembre.

