El UAE Team Emirates XRG ha anunciat la presència en la formació que prendrà part en la Clàssica Terres de l’Ebre, de Juan Ayuso, un dels principals referents del ciclisme espanyol en l’actualitat.
Ayuso desprès d’aconseguir la victòria en una etapa, va abandonar al Giro de Itàlia, i encara no ha tornat a competir. També s’ha anunciat que no estarà ni al Tour de França ni a la Vuelta a Espanya, i les proves previstes en el calendari que resta del 2025, tindran com a principal objectiu el recuperar el seu màxim nivell. Segons fons del seu equip el seu retorn està previst a la segona edició de la Clàssica Terres de l’Ebre, que es disputarà el 21 de juliol amb sortida des de la localitat de Roquetes, i amb l’ascens aquesta temporada a la categoria 1.1 de l‘UCI Europe Tour, tindrà una presencia de ciclisme de gran nivell, encapçalats per Ayuso.
Després completarà la seua actuació del 2025, en carreres WorldTour com la: Clàssica de San Sebastián, Tour de Polònia, GP de Quebec, GP de Montreal i Tour de Guangxi, i fixarà el seu principal objectiu en el Mundial de Ruanda.
El ciclista nascut a Barcelona compta amb un brillant palmarès des dels seus inicis com a corredor, quan es va proclamar campió d’Espanya en les categories cadet i junior, i com a professional amb victòries de prestigi a la Volta al País Basc, Tirrena-Adriàtica, l’Ardèche Clàssic, la Dröme Càssic, i etapes al Giro, Volta a Suïssa, Tour de Romandia, Volta a Catalunya, Volta a Luxemburg, amb tercer i quart lloc en la Vuelta a Espanya el 2022 i 2023 respectivament.