La migcampista de Sant Jaume d’Enveja, Laura Tomàs, ha decidit canviar d’aires, i als 29 anys començar una nova etapa en la seua trajectòria futbolística. Desprès d’haver-se convertit en tota una referent del Zaragoza CFF durant dos temporades, actuant en l’anterior com a capitana, marxa de l’equip per incorporar-se al Real Avilés Industrial, que la temporada passada va ocupar la novena plaça al Grup 1 de la Segona RFEF, amb 36 punts en els 30 partits disputats, sis més que el Zaragoza CFF, en el que jugava la migcampista de Sant Jaume d’Enveja, amb el que curiosament no es va enfrontar en cap dels dos partits de lliga, en el disputat com a visitant per estar recuperant-se d’una lesió, i en la tornada a la capital aragonesa per complir el cicle de cinc targetes grogues.
En l’equip asturià que està acabant de configurar la seua plantilla s’han produït vuit baixes en relació a la passada campanya, afegint-se també la del tècnic Pedro Arboleya, que ha estat substituït per Iván González.
Com en l’anterior temporada del seu debut a la categoria, el Real Avilés Industrial que disputa els partits com a local a l’Estadi Román Suárez, amb capacitat per a 4.200 espectadors, sortirà amb el principal objectiu de tornar a aconseguir la permanència sense patir angoixes.
Laura Tomàs destaca per la seva polivalència, facilitat per adaptar-se a diversos rols ofensius i també per la seva capacitat associativa. Juga habitualment de migcampista, però pot oferir un bon rendiment també com a mitjapunta o extrem, destacant per la seua arribada a porteria rival des de segona línia i per una bona visió de joc.
Es va formar en les categories inferiors del FC Barcelona, amb els equips, cadet, juvenil i el filial, per continuar la seua activitat futbolística al conjunt de futbol-7 de la UE Sant Jaume on va ser la màxima realitzadora. Va incorporar-se al Tortosa-Ebre la temporada 2019/20, abans del seu fitxatge per la UD Logroñés i posterior amb el Cadiz CF durant una temporada. Després va retornar al conjunt de la Rioja on va aconseguir marcar 16 gols.
Va arribar al Zaragoza CFF a l’estiu del 2023 i en les dos temporades a l’equip aragonès ha destacat per la seua bona integració i excel·lent rendiment. En l’anterior campanya va jugar en 26 dels 30 partits disputats pel seu equip, 23 dels quals va començar com a titular.