IniciFutbol1ª CatalanaL'Ascó està prop de tancar el substitut de Marçal Masip a la...

L’Ascó està prop de tancar el substitut de Marçal Masip a la banqueta

La inèrcia negativa que ha adquirit el FC Ascó durant les quatre darreres jornades al grup tercer de la primera catalana, ha estat el detonant perquè el tècnic riberenc de la casa, Marçal Masip, hagi estat destituït de les seues funcions com a màxim dirigent del primer equip del club riberenc. “La decisió s’emmarca dins d’una reflexió interna sobre la situació esportiva actual” segons apuntaven fonts directives del club asconenc que a la vegada volien “agrair la seva dedicació, implicació i professionalitat durant les dues temporades al capdavant de l’equip” reblaven.

El tècnic fins ara més jove de primera catalana va fer-se càrrec de l’equip a la novena jornada del campionat de lliga de la temporada passada, debutant al camp del Camarles on els riberencs empataven a dos gols. Va iniciar aquella campanya dirigint al juvenil A del conjunt de la Ribera d’Ebre, assumint les regnes del primer equip en substitució de David Giménez que s’havia fet càrrec de l’equip riberenc des de principi de temporada. Va agafar l’equip immers en posicions de descens, com a penúltim classificat de la categoria, salvant la categoria amb dos punts que la Canonja, que va finalitzar com a quart classificat per la cua i acompanyava al Sant Ildefons, la Sénia i el Camarles a la categoria immediatament inferior. El bagatge de Masip ha estat de tretze victòries, nou empats i dotze derrotes en la temporada i mitja que ha estat comandant a l’Ascó -de les quals tan sols una era a domicili durant el curs 2024-2025-. El conjunt presidit per Jose Ramon Garcia, ha passat d’enganxar-se a la part capdavantera després de la victòria davant el Catllar (en quatre jornades en què tan sols encaixaven un gol després de l’empat a 0 a la Devesa davant la Rapitenca) a situar-se a tan sols tres punts dels llocs de descens directe que ocupa el Sitges amb 13 punts. La davallada asconenca en les quatre darreres jornades del campionat ha portat a l’Ascó ha encadenat quatre derrotes consecutives -en la pitjor ratxa d’ençà que Marçal Masip es feia càrrec de l’equip-, rebent deu gols en contra i només marcant-ne tres a favor seu.

Segons ha pogut saber este mitjà, fonts directives del FC Ascó apunten que el seu substitut està gairebé tancat -a falta de tancar els darrers serrells-, i es podria oficialitzar en els pròximes hores abans del retorn a l’activitat este mateix dilluns dia 29.

L’Ascó afrontarà el retorn a la competició domèstica amb la visita al feu de l’actual segon classificat de la classificació, el pròxim 10 de gener, el Camp Joliu (que va perdre en l’anterior jornada el primer lloc de la taula). El derbi de rivalitat provincial els enfrontarà a un equip molt fiable al seu municipal on només han deixat escapar quatre punts esta temporada -després de cedir dos empats davant la Fundació Atlètic Vilafranca (1-1) i el Viladecans (0-0)-. I li restarà la visita del Tàrrega al municipal d’Ascó, el 17 de gener, per tancar la primera volta del campionat de lliga.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
10 - 4 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies