IniciFutbolFutbol femeníMapei també dona suport a la secció femenina del CF Amposta

Mapei també dona suport a la secció femenina del CF Amposta

L’empresa italiana Mapei i el CF Amposta continuen estretint els lligams que els uneixen amb la signatura del conveni que van signar dilluns i que dona suport al futbol femení de l’entitat de la capital del Montsià.

Una secció femenina que està en alça i que enguany ha tingut a sis representants en competició federada esta temporada, des de la categoria juvenil fins a les alevins-benjamins. Un lligam que servirà per a la promoció i creixement de la secció femenina en les pròximes. El lligam que han adquirit l’empresa de productes per a la construcció i el club que presidix Carlos Gilabert, ha estat pel període comprés entre els anys del 2026 i el 2029 que es mostrava molt content per haver signat este acord “és un conveni molt important per a la nostra entitat, que ve a reafirmar l’aposta i la col·laboració que té Mapei amb el CF Amposta i la ciutat i que ens ajuda a créixer i tirar endavant el projecte, que és molt ambiciós. A la vegada, que ens facilita que les jugadores i jugadors del club, tinguin recursos per a poder continuar creixent com a jugadors i jugant a l’esport que és el que més els agrada, com és el futbol” destacava Gilabert. A més, ressaltava la duració del conveni “que tindrà una duració de quatre anys. Es convertirà en el màxim patrocinador de la secció del futbol femení. A més, inclourem a la zona de banquetes inclourem el logo de Mapei i el del CF Amposta, perquè tota la gent que visiti el municipal tingui ben present el lligam entre el club i l’empresa italiana” reblava el president del CF Amposta.

Des de Mapei estem especialment contents de treballar conjuntament amb el CF Amposta, que hem ampliat l’acord amb el futbol femení” destacava el director general de Mapei Spain, Andreas Fleischhauer que continuava dient que “per a natros és un honor i un plaer, poder treballar conjuntament de la mà del conjunt ampostí” apuntava Fleischhauer. “Natros ens identifiquen molt amb els valors que té l’Amposta, perquè els considerem molt semblants als que té Mapei. Llavors per una banda està en l’àmbit professional i, d’altra banda, pel caràcter social i en este aspecte ens sentim molt identificats i sobretot per n’este aspecte vam decidir invertir en esta entitat, tant pel que fa a les noies com als nois” sentenciava el director general de Mapei.

Un acord que ja es va signar la temporada anterior en la secció masculina del club. En l’acte que va comptar amb Andreas Fleischhauer, director general de Mapei Spain; el president de l’entitat Carlos Gilabert; l’alcalde de la ciutat Adam Tomàs i la regidora d’esports Iris Castell i la de drets socials i participació ciutadana, Núria Ferré.

Galeria d’imatges:

Fotos: CF Amposta

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
5 + 5 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies