Un total de 384 membres assembleistes, el 31,48% del cens total, ha exercit el seu dret a vot en les eleccions a l’FCF, fins a meitat de la jornada electoral.
La Federació Catalana de Futbol comunica que 384 membres assembleistes –un 31,48% del cens total– han participat fins a meitat de la jornada electoral, a les 14.30 hores, en les eleccions a la presidència de l’FCF.
L’acte de votacions té lloc de forma simultània a les 14 delegacions territorials de l’ens federatiu arreu de Catalunya. Els col·legis tancaran les seves portes a les 19.00 hores.
La participació per delegacions
A continuació, es detalla el nombre de vots emesos en cada delegació, al llarg de les primeres quatre hores i mitja de jornada electoral:
DELEGACIONS | VOTS |
---|---|
BARCELONÈS | 50 |
GIRONA | 47 |
LLEIDA | 57 |
TARRAGONA | 50 |
TERRES DE L’EBRE | 20 |
ANOIA | 12 |
BAGES-BERGUEDÀ-CERDANYA | 14 |
BAIX LLOBREGAT | 26 |
MARESME | 20 |
OSONA | 17 |
PENEDÈS-GARRAF | 16 |
VALLÈS OCCIDENTAL-SABADELL | 19 |
VALLÈS OCCIDENTAL-TERRASSA | 13 |
VALLÈS ORIENTAL | 23 |
TOTAL PARTICIPACIÓ (14.30 hores) | 384 (31,48%) |
Unes dades que representen un 30% menys de clubs votants a tota Catalunya que respecte a les eleccions del passat mes del 22 de maig, quan va sortir escollit Joan Soteras segons una informació del portal Gol.cat.