La marca TRRS ha anunciat que no continuaran comptant a les seues files amb Adam Raga en les pròximes temporades. La jove marca catalana i Raga separen els seus camins, una notícia que es va donar a conéixer en un comunicat signat per Jordi Tarrés, que ha estat durant molts anys, fins i tot abans de l’existència de la marca, el principal valedor del pilot faldut.
Al comunicat difós a les seues xarxes socials han manifestat que la decisió es deu a un canvi en el seu projecte “creiem que és el moment de començar una nova etapa, amb la determinació de donar més oportunitats a les noves generacions de pilots, de continuar invertint a les curses i al campionat mundial, treballant encara que alhora, per ampliar i augmentar el nombre de seguidors i aficionats, cada vegada més a prop dels nostres clients, amb noves i múltiples accions de màrqueting i comunicació que aniran més enllà del món de la competència”. Han destacat la implicació i els resultats de Raga, “volem emfatitzar la nostra més sincera gratitud i reconeixement a Adam, amb qui segurament mantindrem una estreta relació forjada al llarg de tots aquests anys”.
El pilot d’Ulldecona, sis vegades campió del món i d’Espanya en les modalitats a l’aire lliure i en pista coberta, es va unir al projecte de TRRS el 14 de setembre de 2015, coincidint amb el llançament del primer model TRRS ONE, aconseguint resultats molt positius amb el seu treball i rendiment, la direcció tècnica de Jordi Tarrés i l’equip I&D.
Per la seua banda Adam Raga també ha confirmat la desvinculació amb TRRS al final de temporada recordant la incorporació a la marca “va ser un gran repte per a mi des de l’inici, que va requerir tota la meua il·lusió i afany, ja que era un projecte nou l’objectiu del qual era portar la moto a la competició de més alt nivell”. A Raga li ha sorprès la decisió “vuit anys després, i amb molts èxits conquerits, a TRRS creuen que ha arribat el moment d’iniciar un canvi d’etapa. Per això, han decidit de manera unilateral no comptar amb mi per a les pròximes temporades, sense donar-me peu a cap negociació. Aquesta decisió, que respecto, m’ha arribat per sorpresa i m’ha causat molta tristesa, ja que la meua intenció hauria estat seguir a TRRS fins a la meua retirada”. Al mateix temps ha confirmat que tot i les dificultats d’aquesta temporada, i comptar amb 41 anys manté la il·lusió i motivació de continuar complint “aquest any ha estat molt dur per a mi, amb diverses lesions que m’han impedit estar al 100%. Però segueixo fort, competitiu i amb ganes de seguir competint al més alt nivell” i va afegir “vull subratllar el meu més sincer agraïment i reconeixement a Jordi Tarrés i TRRS amb qui segur mantindrem el vincle forjat durant tots aquests anys”.
Ha anunciat que anirà informant de les novetats que es puguen produir sobre el seu futur, en aquests moments tota una incògnita. La majoria de les marques ja tenen els seus pilots oficials, tot i que també hi ha la possibilitat que competeixi com a pilot privat el 2024; seguint l’exemple d’aquest any de Miquel Gelabert, considerant que compta amb importants patrocinadors personals, i podria escollir la moto, però després de més de vint anys sent pilot oficial, primer amb Gas Gas i després amb TRRS, no sembla una opció gaire probable.