Després de confirmar-se la desvinculació amb TRRS, marca amb la qual Adam Raga va competir durant vuit anys, una de les principals incògnites en la modalitat del trial, era quin seria el seu futur. Aviat el pilot d’Ulldecona de 41 anys, va descartar la seua retirada com a pilot professional, confirmant que la seua intenció era de seguir en competició almenys l’any vinent.
En principi la marca que més semblava tenir interés per la seua incorporació era Sherco, una possibilitat que es pot confirmar encara que tot està pendent de la seua presentació oficial. L’equip Sherco, veu en la seua arribada una figura clau per desenvolupar el nou model d’injecció electrònica, en substitució de Jeroni Fajardo, fins ara el pilot referent de la seua moto oficial. Aquest pla de treball a Sherco implicaria una col·laboració a llarg termini en l’evolució tècnica de la moto i també la possibilitat d’assumir un rol de responsable de competició a la marca, un cop Adam decidís retirar-se com a pilot professional en actiu.
El primer dia de l’any, les xarxes socials de Sherco van realitzar un clar avanç de qui serà el seu nou pilot per al 2024, publicant una imatge difosa i no del tot aclaridora. Tot i que no queda revelada la seua identitat, cosa que probablement es produirà els pròxims dies, és evident que el nou pilot oficial de Sherco serà Adam Raga. El pilot d’Ulldecona enfila la recta final de la seua llarga i exitosa trajectòria com a pilot professional de trial.
Sherco és una empresa francesa, líder en la fabricació de motos a França. L’empresa va ser creada el 1998 per Marc Teissier i Andreu Codina, tots dos antics pilots de trial. La seu social i la unitat de producció de motos es troben a Nimes. Sherco fabrica motos de trial i enduro.
Aquesta serà la tercera marca amb la qual competirà el pilot d’Ulldecona, en la seua llarga i exitosa carrera. El 1998, amb 16 anys, el va fitxar el Team Andorra Gas Gas, dirigit pel llegendari Jordi Tarrés. El 14 de setembre de 2015 va fitxar per TRRS Motorcycles, l’empresa creada per Jordi Tarrés. Raga, que s’havia quedat sense equip arran de la fallida de Gas Gas, i va començar pilotar la nova TRS One, mantenint la seua vinculació amb l’equip fins al 2023.