IniciPoliesportiuCiclismeBenjamí Prades i el Controlpack protagonistes destacats a l’Abelard Trenzano

Benjamí Prades i el Controlpack protagonistes destacats a l’Abelard Trenzano

Benjamí Prades (VC Fukuoka), va finalitzar en segona posició en la 55ª edició del Trofeu Abelard Trenzano, prova de molta tradició del ciclisme català, que donava continuïtat a les Grans Clàssiques-9é Trofeu Joan Casadevall.

La carrera es va disputar a Sant Pere de Ribes a la comarca del Garraf, organitzada pel Club Ciclista G E.R, coincidint amb la Festa Major de la població, amb participació de prop d’un centenar de ciclistes.

La victòria se la va emportar Franklin Archibold (Natural Greatness-Rali-ALÉ), amb un temps de 3:11.35, un ciclista en un moment dolç que es va imposar a l’esprint a Benjamí Prades (VC Fukuoka. A dos segons va entrar Axel Tomàs (Equipo EBS) per tancar el podi disputat entre un grupet de sis ciclistes que van arribar junts als metres finals, inclosos Arnau Solè i Llibert Sendrós del Controlpack. A més de cinc minuts va arribar Albert Roca (Team MPGroup-Doltcini), vuitè de la cursa i primer ciclista sub-23. El Controlpack va aconseguir la primera posició per equips.

La cursa recordatori al Jove ciclista Abelard Trenzano, constava d’un recorregut de més de 130 quilòmetres, com sempre complint amb set voltes al tradicional circuit amb pas per Vilanova i la Geltrú i Canyelles.

La prova del principal calendari elit/sub23 de carretera del ciclisme català ha donat continuïtat a la intensa activitat estiuenca, que va començar el passat diumenge 29 de juny amb el Gran Premi Sant Pere de Perafort. També inclourà el Critèrium Ciclista del Vallès i el Trofeu Baix Penedès, els caps de setmana del 13 i 20 de juliol.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
5 * 5 = ?
Reload

Please enter the characters shown in the CAPTCHA to verify that you are human.

Últimes notícies