IniciPoliesportiuEsgrimaDaniela Pinyol campiona del 26è Torneig d’Esgrima Ciutat de València

Daniela Pinyol campiona del 26è Torneig d’Esgrima Ciutat de València

Daniela Pinyol s’ha proclamat campiona del 26è Torneig d’Esgrima Ciutat de Valencia en la modalitat d’espasa, disputat al Poliesportiu Cabanyal-Canyamelar de València, amb participació de més de 100 tiradores pertanyents a equips de tota Espanya.

Un torneig, amb una llarga trajectòria al calendari estatal, que va destacar no només pel seu nivell competitiu, sinó també perquè, a més, ha estat l’última prova classificatòria per al Campionat d’Espanya. L’esdeveniment va estar organitzat per la Federació d’Esgrima de la Comunitat Valenciana, que el 2025 celebra el seu centenari.

La tiradora de la Sala Esgrima Amposta, va imposar-se en la final a la madrilenya Inés Garcia Rodríguez (CE Las Rozas de Madrid) per 15-10. En les semifinals havia superat el difícil obstacle de Lucia Abajo (Sala Armas de Madrid), en un emocionant i disputat duel, que va finalitzar amb un ajustat 15-14. En quarts de final va aconseguir la victòria en la confrontació amb l’hongaresa Rita Szarvas (CE Las Rozas de Madrid), 15-11, en octaus davant Alicia Torrego (CE Pozuelo), 15-13. Abans va superar les dos primeres eliminatòries del quadre de 126, quedant exempta en la primera i en la segona imposant-se a Noa Pérez-Manglano (CE Àgora de València), 15-6.

Va classificar-se a la dotzena pole, amb cinc victòries davant Lucia de la Mota (CE Valladolid); Célia Ibáñez (Sala Armas de Madrid); Estela Ruiz Garrido (Sala de Armas de València); Maria Ranninger (CRE Alcobendas); Lucia Jañez (CE Valladolid) i tan sols una derrota amb Andrea López Peris (CE Alacant)

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
6 * 4 = ?
Reload

Últimes notícies