IniciPoliesportiuJudoDos bronzes per al Nucli de Tecnificació Priorat-Terres de l'Ebre al català...

Dos bronzes per al Nucli de Tecnificació Priorat-Terres de l’Ebre al català absolut de judo

El pavelló de les Llars Mundet de Barcelona va acollir una nova edició del Campionat de Catalunya Judo Absolut, amb la participació de representants del club Tecnificació Priorat Terres de l’Ebre, que va competir amb Andreu Pérez Chaparro – 90, Ainoha Martin Fabregat – 78, Aaron Cervera Jiménez – 66 i Natàlia Penas Forne – 52.

Andreu Pérez va perdre el seu combat contra Jules Bressan del Club Judo Condal, i repescant contra Edgar Iglesias del club Judo La Salle Horta, amb el que també va perdre. Ainoha Martín va començar la competició en quarts de final perdent el seu combat contra Ainoha López del Club Judo Danés accedint a la lluita pel bronze on torna a caure amb Amèlia Sánchez Martínez del Club Tot Judo Reus, i finalitzant en quinta posició.

Foto: Cedida

Aaron Cervera va superar per ippon a Aleix Criado de l’Associació Esportiva Karate-Judo La Llagosta, en vuitens va guanyar per hansoku make del seu rival Carl-Gustav Kont del Cerdanyola Judo Club Vallés 2010, en quarts de final Jordi Álvarez del Club Judo Moià, i en semifinals va perdre contra Davit Niniashvili, del Club Judo Vital Esport, accedint a la lluita del bronze on guanya per abandonament d’Enric Alonso del Club Judo Louis emportant-se un merescut bronze.

Natàlia Penas va perdre el seu combat contra Jana Cid del Judo Rei i medalla europea, anant a la repesca contra l’andorrana Alda Babi, a la que supera per shidos, obtenint l’accés a la lluita pel bronze contra Mar Blanchart, del Club Judo Rei guanyant per Ippon i assegurant-se la tercera plaça.

Foto: Cedida

La pròxima cita del Club Tecnificació Priorat-Terres de l’Ebre serà el Trofeu Ciutat de Barcelona.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
6 + 1 = ?
Reload

Últimes notícies