IniciFutbol salaEl CFS Roquetes aprofita l'ensopegada del Riudecanyes i amplia a 5 punts...

El CFS Roquetes aprofita l’ensopegada del Riudecanyes i amplia a 5 punts el coixí en el lideratge

Cop d’efecte del CFS Roquetes que s’encamina cap a l’ascens a Divisió d’Honor la temporada vinent, derrotant de forma treballada a l’Alforja (7-4) i aprofitant la desfeta del Riudecanyes a la pista del Móra d’Ebre que va caure estrepitosament derrotat per 11 gols a 3. Així doncs, li dóna un marge de cinc punts respecte al segon classificat i el manté com a l’únic equip invicte de la categoria després de vuit partits disputats.

El partit començava bé per als interessos dels d’Edu Albiol que als 3 minuts ja situaven un avantatge de dos gols al marcador, fruit d’una sortida fulgurant a la pista amb gols obra de David i Jordan. Però la reacció immediata dels del Camp de Tarragona els permetia sorprendre als locals en dues accions aïllades que els permetia restablir la igualada als sis minuts de partit. No tardava en arribar la rèplica del líder quen en dos minuts en tenia prou per a tornar a situar els dos gols de marge al marcador gràcies als gols de Funes i Jordan, que repetia i li donaven la renda de 4-2 als vuit minuts de partit. Després d’aquest inici intens on totes dues línies ofensives mostraven un alt índex d’encert, es va donar pas a un joc altern amb ocasions per banda i banda tot i que no hi haurien més gols fins avançada la segona meitat, arribant-se amb la inecertesa del mínim marcador al descans.

L’inici de la represa el duel oferia un major control dels d’Albiol tot i no trobar la suficient fortuna com per a ampliar les diferiències i l’Alforja ben tancat en defensa mirava d’aprofitar els contracops per a ajustar encara més el marcador i obrir un escenari que els donés opcions per puntuar. Com així va ser a falta de sis minuts per al final del matx, quan el visitant Jordi marcava el 4-3 i li donava incertesa a la resta del partit. Tot i això, el gol feia despertar als locals excessivament relaxats fins llavors i un minut més tard i David aconseguia el seu segon gol en el compte particular i li tornava a donar un avantatge de dos gols al marcador, després d’una bona triangulació de l’equip. L’Alforja, a falta de cinc minuts per al final, treia el porter-jugador per intentar la remuntada una situació que aprofitava el conjunt ebrenc per aprofitar els espais i matar el partit amb els gols de Josep (37′) i Fran (39′). A l’últim minut, en una errada en la sortida de pilota dels groguets, l’Alforja aconseguiria el gol que tancava el resultat definitiu.

La classificació:

Teniu la classificació del grup sisè de Tarragona de 1a divisió catalana clicant sobre la imatge inferior:

La propera jornada:

Duel directe per la part alta de la classificació el que afrontaran els roquetencs la propera setmana amb el desplaçament a la pista del tercer classificat la Pobla de Mafumet. Els tarragonins, separats a sis punts del l’actual líder de la classificació, afronten el partit per mirar d’eixugar les distàncies respecte als del Baix Ebre per intentar lluitar per la primera posició del grup, i per contra els roquetencs disputaran el partit per mirar de donar un cop d’efecte a la taula que els consolide en les expectatives d’ascendir la temporada vinent a la Divisió d’Honor. El partit s’iniciarà a partir de dos quarts de set de la tarda al Pavelló Municipal de la Pobla de Mafumet.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 - 1 = ?
Reload

Últimes notícies