IniciPoliesportiuCiclismeEl ciclista porto-riqueny Christopher Morales del Controlpack certifica el seu gran moment...

El ciclista porto-riqueny Christopher Morales del Controlpack certifica el seu gran moment de forma

Christopher Morales continua la seua ratxa positiva. El ciclista porto-riqueny del Controlpack, i Víctor Castellano (Gomur) van ser els principals protagonistes i autèntics animadors de la XIII Clàssica Isaac Gálvez de Vilanova i la Geltrú, que a més va ser l’escenari de la disputa del Campionat de Catalunya elit/sub23 d’aquesta temporada 2025. La prova amb 122 participants va ser molt exigent com ho demostra el fet de que fins a 50 ciclistes van haver d’abandonar sense poder arribar a la meta.

Els dos primers classificats van arribar destacats a la meta davant del Pavelló Isaac Gálvez, en un final que va acabar amb victòria del porto-riqueny de l’equip ebrenc, mentre que Castellano celebrava un lluitat títol català.

Els dos ciclistes es van disputar la victòria, després dels 128 quilòmetres d’una cursa sempre especial, que presentava un recorregut per l’interior del Penedès on hi són protagonistes els trams estrets que emulen les grans clàssiques europees. La carrera va ser molt competida, i no es va trencar definitivament fins els seus últims quilòmetres. Víctor Castellano i Christopher Morales van destacar-se ja en la segona volta de l’exigent tomb pel Penedès, i van entrar els dos a meta celebrant els seus respectius èxits. Morales va ser el primer amb un temps de 3:04.12, seguit a 2 segons per Castellano.

Darrere, es va produir un esprint d’una quinzena de corredors a tan sols 20 segons que va atorgar la tercera plaça a Diego Gutiérrez (Natural Greatness-Rale-Ale) i també servia per coronar campió de Catalunya sub23 a Gerard Ginabreda (Essax-SVICO Foundation), quart classificat absolut.

En la categoria Elit per part del Controlpack van destacar també Llibert Sendrós, que a més va ser el guanyador de les metes volants, i Arnau Solé en sexta i sèptima posició, i en sub-23 el sèptim lloc de Marcel Molist.

Morales en ratxa positiva

Christopher Morales s’ha convertit també en un dels protagonistes destacats de la Xallenge en Ruta de la Comunitat Valenciana elit i sub-23, desprès de la seua victòria a Benicarló en la Ronda al Maestrat-Gran Premi Forés, segona prova puntuable del calendari.

Els ciclistes van efectuar un recorregut en un circuit de tres voltes, amb sortida des de Benicarló i amb l’entrada al mateix circuit per Càlig, Cervera del Maestrat i Sant Jordi. Un total de 157 km amb l’arribada al carrer de Sant Francesc de Benicarló, lloc on va començar la cursa.

El ciclista porto-riqueny del Controlpack, va superar a Nicholas Narraway (Tenerife Bike Point La Sede), amb qui va arribar escapat a la meta, invertint un temps de 3:37.26. Pedri Crause (Natural Greatness) va completar el podi en tercera posició amb 3: 39.19.

Després d’aquesta jornada, el sub-23 Pedri Crause lidera la Challenge amb 82 punts, mentre que Narraway comanda el premi de la Muntanya amb 12 punts, amb quart lloc amb 10 d’Arnau Solé (Controlpack). Morales, és el primer de les Metes Volants amb 24 punts, seguit de Nicholas Narraway i Miguel Moya amb 10 i és quint de la general amb 58 punts, només superat per Miguel Moya (High Level Gsport) tercer i primer de la categoria amb 64.

La tercera prova de la Xallenge de la Comunitat Valenciana es disputarà el 21 de juny a Algemesí, per continuar el 18 d’agost amb la prova de Xàtiva, el 12 de setembre la d’Estivella, per finalitzar el dia següent a Nàquera.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
7 - 3 = ?
Reload

Últimes notícies