IniciVoleibolEl CV Roquetes rep al Conqueridor i presenta les plantilles dels seus...

El CV Roquetes rep al Conqueridor i presenta les plantilles dels seus equips

El CV Roquetes vol recuperar la bona ratxa que portava de resultats abans de la derrota a la pista del líder Barça Voleibol. En la catorzena jornada i amb arbitratge a càrrec de Cristina Rubio i Rocío Rodelgo, rebrà al UPV Conqueridor, filial d’un dels millors equips de la Superlliga, amb l’objectiu de mantenir el segon lloc de la taula classificatòria. Abans es portarà a terme la presentació de les plantilles de tots els equips de l’entitat.

A més, este partit representa una oportunitat d’or per a distanciar-se del seu rival, tenint en compte que el CN Sabadell (que perdia l’oportunitat de passar als roquetencs a la classificació en l’anterior jornada quan va caure derrotat contra tot pronòstic a la pista del Prat per 3 sets a 1) rebrà la visita del líder del grup, el Barça, dissabte a partir de les 16.30 hores de la tarde, en un partit que haurà finalitzat abans de que es dispute l’enfrontament a Roquetes.

El conjunt que entrena Agustín Rodríguez es vol prendre la revenja de la derrota de la primera volta per 3-2 en una confrontació molt igualada, que finalment després de dos hores de lluita es va decantar a favor del conjunt valencià.

Ara la situació ha canviat per als dos equips. El conjunt dirigit per Agustín Rodríguez, tot i la derrota de la passada jornada, es troba en clara línia ascendent, mentre el de José Alberto Pellicer, ha anat de més a menys, i arriba després de cinc derrotes consecutives. En els desplaçaments s’ha emportat el triomf en dos partits, a l’Illa Grau (2-3) i Cratevo Vòlei Arenys (1-3), i derrotes amb el CN Sabadell (3-0); Barça Vòlei (3-2); UD Ibiza (3-2); CV Mediterráneo (3-0); Familycash Xàtiva (3-2) i Indescar Zaragoza (3-1).

En els partits fins ara disputats, l’estadística està molt igualada en atac i recepció, mentre el CV Roquetes es millor en el servei i bloqueig.

En l’equip valencià destaca l’oposat Pablo Martínez, en seu màxim anotador, autor de 36 en el partit de la primera volta, en atac el central Lucas Soriano, en el bloqueig Carlos Rabell, en el servei Germán Llorens i el lliure Héctor Iborra en la recepció.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
6 - 4 = ?
Reload

Últimes notícies