IniciFutbolFutbol BaseEl diumenge es disputarà el torneig més especial de l’XI Torneig Jordi...

El diumenge es disputarà el torneig més especial de l’XI Torneig Jordi Pitarque Ceprià

El proper diumenge 17 de setembre es disputarà el torneig entre equips amb discapacitats, dins de l’XI Torneig Jordi Pitarque Ceprià a l’Ampolla. La vessant més social del torneig amb quatre equips que ens demostraran la seva passió per l’esport i el futbol inclusiu.

Una iniciativa pionera a nivell estatal amb la Liga Genuine EA Sports, de la qual ens visitaran el Fundació Barça Genuine i FFB Reus, també comptarem amb la presència del FUE Cornellà i Integra TE.

Foto: AEJPC

El torneig es jugarà alternat amb les eliminatòries de la competició entre alevins, tots els partits es podran seguir en directe des de les Instal·lacions Esportives Jordi Pitarque Ceprià, a l’Ampolla, des de les 10h del matí.

A més, podeu seguir resultats i classificació a través de l’app Tournify que us podeu descarregar directament des del perfil d’Instagram de l’Associació Jordi Pitarque.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
8 * 5 = ?
Reload

Últimes notícies