Pràcticament dos mesos i mig després el Perelló va tornar a guanyar un partit que a la vegada trunca la progressió de l’Ulldecona que afrontava novament la possibilitat d’entrar altre cop dintre les tres primeres places que donen lloc a jugar la promoció d’ascens. A més aquesta victòria li permet als de David Burgos abandonar la darrera plaça del grup en detriment del Camarles i superar tant als blau-grana com al Móra la Nova per un punt. Els falduts, que en les darreres cinc jornades han sumat 2 punts de 15 possibles han tornat a entrar en un espiral negativa de resultats.
Tot i això els falduts buscaven apropar-se a l’àrea de Nogales amb sensació de perill als primers compassos de partit disposant Smail d’una arribada per banda esquerra que repelia el porter perellonenc amb els peus al primer pal desviant l’esfèric a córner. A la sortida de la cantonada per banda esquerra de l’atac faldut la pilota tancada al primer pal era refusada amb el cap a córner mitjançant Ruben. Més efectiva seria la primera arribada a l’àrea local, després de la passada de Youness cap a Andreu que li guanyava l’esquena a Deco, que cometia un clar penal quan el davanter centre perellonenc es quedava totsol per afusellar a Carlos Panisello, que no evitava instants després que la pilota acabés al fons de la xarxa enganyant-lo Andreu a la seva esquerra als vuit minuts de joc. Poc després, primeres protestes dels visitants quan en una centrada des de l’esquerra d’Smayl assitia per a Regolf que en posició dubtosa veia com se li assenyalava fora de joc i evitava l’empat i la reacció grana. Reaccionaven els del Montsià que generaven tres arribades amb relatiu perill sobre els dominis de Nogales fins que un desplaçament des de la línia de mitjos de Marcel deixava a Regolf completament sol davant Nogales i reestablia la igualtat amb que es marxaria al descans, amb una rematada creuada.
Només arrancar la represa, quan es portaven sis minuts de joc, una internada per banda dreta d’Adri Alonso fins la línia de fons li permetia posar la centrada a la que responia el porter ulldeconenc repelint l’acció però la pilota li quedava a plaer al punt de penal per a Erick que afusellava i tornava a posar en avantatge als de la Vinyeta. Després d’una rematada creuada des del lateral dret de l’àrea de Callarisa que refusava Nogales, es donava lloc a un córner des de l’esquerra en una acció d’estratègia al segon pal on lliure de marcatge Pau Castillo amb el cap feia el tercer i donava un marge de dos gols als locals (58′). Però res més sacar de centre la pilota li arribava a l’esquerra de l’atac a Pere Estellé (que retornava als terrenys de joc després de molts mesos d’inactivitat) que des del lateral de l’àrea li posava la centrada medida per a Callarisa que afusellava al fons de la xarxa, quan encara no havia passat un minut. S’obria un nou partit. Els ulldeconencs pressionaven i tenien una clara oportunitat a la sortida d’una falta a tres quarts de camp que penjava Pere Estellé cap al segon pal on Hichem arribant sol rematava desviat. Seguia insistint el conjunt de Castillejo buscant el gol de la igualada i novament es va reclamar una posició dubtosa de Marcel que rematava al fons de la xarxa una pilota centrada per un actiu Pere Estellé. Amb el partit obert i l’Ulldecona buscant el 3-3, van tenir els grocs-i-negres una claríssima situació per a matar el partit quan Younes trencava el fora de joc i es quedava completament sol davant Carlos Panisello que feia una gran aturada. De nou el porter ulldeconenc estava providencial davant l’escapada des del mig del camp d’Andreu, que guanyava l’acció per força, però de nou trobava la interposició de Panisello al límit de l’àrea. Al temps de descompte, David Burgos va fer reaparèixer a Jack Cid, després de més de dos anys inactiu després de la greu lesió que va patir. Precisament ell va tenir una nova clara opció que salvava miraculosament Carlos Panisello dins l’àrea petita que entre el porter i la defensa acabaven allunyant el perill. I encara hi hauria temps per a una nova acció polèmica a l’interior de l’àrea perellonenca: Callarisa que s’internava per la dreta de l’atac reclamava un possible penal d’Albert Mauri. Amb aquesta acció es posava punt i final a un partit intens i emocionant fins al final.
Sala de premsa:
Xavi Castillejo, tècnic faldut, reconeixia que “se’ns va posar el partit ràpidament en contra en un penal que crec que sí que és i vam fer el més difícil que era tirar cap endavant i arribar a empatar crec jo que en una molt bona primera meitat. Dos errors puntuals ens van penalitzar a l’inici de la represa, però quan pitjor se’ns posaven les coses vam aconseguir retallar distàncies en l’acció immediatament posterior i vam buscar el gol de la igualada que vam tenir” ens comentava l’entrenador ulldeconenc que afegia que “molt content de l’actitud del meu equip ja que ho vam intentar fins al temps de descompte. L’actitud i l’entrega dels xavals va ser impecable. El futbol es així, ara no tenim una ratxa tant bona com vam tenir a l’inici de lliga, però hem de tirar cap endavant, falten molts partits i encara estem allí lluitant tot i haver enganxat la ratxa dolenta però hem competit tots els partits i estic segur que ho seguirem fent fins al final. Una derrota per seguir aprenent i seguir treballant, però em repeteixo molt content per l’actitud de l’equip que no li va perdre mai la cara al partit. Aquesta setmana no vam puntuar i ara no ens toca més que mirar endavant i treure el següent partit davant l’Ebre Escola” sentenciava Castillejo.
La classificació:
Podeu veure la classificació després de la tercera jornada de la segona volta del campionat de lliga de la segona catalana al subgrup 8B clicant la imatge inferior:
La propera jornada:
El Perelló que tenia que jugar el partit de Festes Majors de Sant Antoni, que per motius de la pandèmia s’han ajornat i només es faran algunes activitats en petit format, buscarà la seva segona victòria davant el Remolins-Bítem tot i estar bastant allunyats de la lluita per disputar les tres primeres places. Un partit on els dos equips busquen retallar punts respecte a les posicions capdavanteres que obrirà la propera jornada a partir de les 16 hores al municipal de la Vinyeta, amb arbitratge a càrrec del col·legiat tarragoní Jairo Rodríguez Limones, amb Marc Molina Álvarez i Edgar Alcover Granados a les bandes.
Per la seva part l’Ulldecona tindrà una nova oportunitat per entrar dins les tres primeres posicions, aprofitant que la Sénia descansa i que l’Ampolla visita el municipal d’Amposta, buscant trencar la mala ratxa de resultats de les darreres cinc jornades en les quals no han pogut guanyar i rebrà a l’Ebre Escola Esportiva. Al partit d’anada els de Xavi Castillejo s’imposaven per 0-1 davant els tortosins que veien trencada la seguida de dos victòries amb les que va iniciar la temporada. Xiularà el partit el col·legiat ebrenc Eduardo Nuñez Requena, assistit a les bandes per Jamal Kennoudi i Lhoussaine Bouyahiaoui.