IniciMotorTrialEl pilot ulldeconenc Adam Raga, cinquè en la penúltima prova del Mundial

El pilot ulldeconenc Adam Raga, cinquè en la penúltima prova del Mundial

El pilot d’Ulldecona Adam Raga (Sherco) va finalitzar en quinta posició en la penúltima prova del Mundial X-Trial, disputada en el Unibet Arena de la capital d’Estònia a Tallinn, que s’estrenava com a puntuable en el calendari de la competició.

Jaime Busto va aconseguir pujar al més alt del podi, mentre Toni Bou que venia ja amb el títol a la butxaca, es va quedar sorprenentment fora de les tres primers llocs. La final la van disputar Busto, Bincaz i Gabriel Marcelli i el triomf no es va decidir fins a l’última zona.

El pilot d’Ulldecona va mantenir una emocionant lluita per assegurar la quinta plaça amb Miquel Gelabert, que va estar molt encertat sobretot en la segona ronda.

A la classificació general, Raga (Sherco) continua en sexta posició amb un total de 29 punts per darrere del campió Toni Bou (Montesa) amb 116; Jaime Busto (Gas Gas), 89 i Gabriel Marcelli (Montesa), 83; Toby Martin (Montesa), 40 i Benoit Bincaz (Sherco), 36.

Resta tan sols una prova per finalitzar la competició, que es disputarà el 16 de novembre a l’Arena Navarra de Pamplona.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
5 + 2 = ?
Reload

Últimes notícies