IniciFutbolLliga ElitEls clubs de la Lliga Elit reafirmen la satisfacció en la nova...

Els clubs de la Lliga Elit reafirmen la satisfacció en la nova categoria

La categoria de referència del futbol català encara la segona temporada amb la convicció de l’encert en la seva creació per part de tots els agents implicats. El pla de competició indica que la primera jornada de la Lliga Elit arrencarà el cap de setmana del 21 i 22 de setembre, un cop iniciades les categories nacionals, amb el calendari complet publicat. Han participat de la trobada representants de la UE Vic, la UE Figueres, el CF Vilanova i la Geltrú, Palamós CF, CF Lloret, UE Rubí, UE Castelldefels, CF Pobla Mafumet, FC Atlètic Sant Just, UAT Horta, UE Valls, CF Can Vidalet, UE Rapitenca, FC Vilafranca, AEC Manlleu i UD San Mauro.

El pla econòmic per la Lliga Elit continua amb fermesa i el vicesecretari de l’FCF, Sergi Garrido, ha informat als clubs d’un augment considerable en subvencions i premis per mèrits esportius, que suposaran 260.000 euros procedents de fons propis de l’FCF. També s’han detallat els terminis de pagament dels ajuts econòmics als clubs, dividits en tres terminis.

En la reunió s’ha confirmat la renovació de l’acord amb La Xarxa per emetre cada dissabte a les 16.05h el partit estrella de la jornada a través de La Xarxa + i les televisions locals. La mitjana d’espectadors dels partits retransmessos de la Lliga Elit ha estat superior als 70.000 espectadors, una dada que reflecteix l’interès de la competició. Els clubs s’han mostrat molt cofois i satisfets de la repercussió i impacte de la categoria. Sergi Garrido ha confirmat la classificació de la UE Vic per a la Copa del Rei, amb la condició d’equip amb millor coeficient en la lliga regular dels no ascendits. Un criteri que es mantindrà de cara a la temporada vinent.

De la mateixa manera, s’han recordat les campanyes impulsades per l’ens federatiu i el president ha recollit les preocupacions per part dels clubs de la violència a les graderies.

Per concloure, s’ha posat èmfasi en el format de la nova Copa Catalunya, que implica la participació obligatòria de d’aquells equips que tenen dret a jugar-la. Pel que fa a la Copa Catalunya Masculina hi participaran els conjunts que la temporada 23-24 hagin militat a Primera Divisió, Segona Divisió, Primera Federació, Segona Federació, Tercera Federació. A més també hi participaran els equips campions de grup de les categories de Lliga Elit, Primera Catalana, Segona Catalana, Tercera Catalana i Lliga Elit. Prendran partida a la Copa Catalunya Femenina els equips de Primera Divisió, Primera Federació, Segona Federació i Tercera Federació, així com els campions de grup de Preferent Femení, Primera Divisió Femení i Segona Divisió Femení. Totes les classificacions respecte el curs 23-24.

En totes les reunions, l’FCF s’ha mostrat oberta a propostes, amb la mà estesa als clubs catalans per esdevenir tots un equip.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
7 + 4 = ?
Reload

Últimes notícies