Tampoc la tercera jornada al grup 1, el de la fase d’ascens de Segona Catalana sènior masculina de bàsquet, va ser propícia per als dos filials ebrencs.
Grup 1
L’ITT CB Cantaires Tortosa, va perdre a la seua pista amb el Manyanet Reus B, per 69-85, en un partit que van dominar els reusencs per la seua superioritat en el primer temps, que finalitzava amb un contundent 12-26 en el primer quart i 16-25 en el segon, per arribar al descans amb una clara renda visitant (28-51). El segon període va ser més igualat dominant els parcials el conjunt tortosí, però sense opció de remuntar.
El Taller Mecànic Armando Pueyo CB Amposta va caure per 60 a 49 amb el Casafincas SI Bàsquet Cunit. Els ampostins només van anar per davant en el primer quart, després l’equip local es va posar per davant, dominant al descans (27-23). Els visitants van tenir molt problemes en atac en el tercer quart, i després van anar sempre a remolc del rival.
La pròxima jornada el dissabte el filial tortosí es desplaça diumenge a la pista de La Salle de Tarragona a les 20 hores del vespre, mentre l’equip ampostí jugarà dissabte a la del Bàsquet Tarragona a partir de les 19:15 hores de la tarde.
La classificació:
Podeu veure la classificació després dels partits de la tercera jornada a la 2a territorial sènior masculí (grup 1), a la fase d’ascens, clicant la imatge inferior:
Grup 2
Derrotes també en el grup 2, per 52-86 caent a la seua pista el Club Bàsquet Rapitenc amb El Carme Bàsquet sub-25 i desfeta també per deu punts de diferència (68-58) el Club Bàsquet l’Aldea a la pista del Reus Deportiu Viorcam C.
Dissabte el conjunt rapitenc es desplaçarà fora de casa per jugar a partir de les 19:15 hores al pavelló de Santa Coloma de Queralt amb el CB Àguiles i diumenge a les 18 hores de la tarde els aldeans visitaran la pista del Constantí Black.
La classificació:
Podeu veure la classificació després dels partits de la tercera jornada a la 2a territorial sènior masculí (grup 2), clicant la imatge inferior:
Grup 3
En el grup 3, el Bàsquet Joventut Ulldecona es va imposar amb autoritat per 63-44 al Club Bàsquet Móra d’Ebre en el duel ebrenc, en el que sempre va anar per davant. Mentre el Club Bàsquet Alcanar.com caia àmpliament derrotat a la pista del Vila-seca, per dinou punts de diferència amb el 73 a 54 final i tanca la classificació després de dos compromisos disputats en esta fase per decidir els llocs de la dissetena a la vint-i-quatrena posició.
En la pròxima jornada, este dissabte el conjunt riberenc buscarà la seua primera victòria a la lligueta rebent a Turó-Aura Stech a partir de les 17:30 hores de la tarde, mentre el derbi de rivalitat del Montsià, que s’havia de disputar entre el conjunt ulldeconenc i els canareus, ha quedat ajornat per a disputar-se el proper 3 de maig a partir de les 19 hores de la tarde al pavelló municipal faldut.
La classificació:
Després d’esta tercera jornada al grup 3 de competició, podeu veure la classificació, clicant la imatge inferior: