El Remolins-Bítem veia trencada la seua imbatibilitat i cedia per primer cop en un partit on la mala fortuna de cara a porta els condemnava. Fins a tres vegades estavellaven la pilota al travesser durant el transcurs d’una confrontació on l’eficàcia més gran del Vila-seca els permetia resoldre un duel directe per la part capdavantera del grup. Un duel que no va estar exempt de polèmica arbitral, sobretot en dos accions dintre les àrees que en tots dos casos la moneda li sortia creu per al conjunt ebrenc.
L’entrenador del Remolins-Bítem, Adrian Gonçalves, ens reconeixia que va ser “un partit molt anivellat, sense gaires ocasions de perill durant els primers quaranta-cinc minuts en què el respecte mutu entre ambdós rivals es va sobreposar sobre les idees creatives dels dos rivals. Tot i això, natros vam estar lleugerament millor, controlant al Vila-seca que no es va poder acostar a la porteria de Selu durant el transcurs del primer període. Durant els primers quaranta-cinc minuts vam gaudir d’una rematada des de fora l’àrea que el porter d’ells, que va estar molt bé durant tot el partit, feia una gran aturada i una acció en la qual natros reclamàvem un possible penal sobre Anton, que l’àrbitre va treure fora de la línia, quan revisant el vídeo del partit es trobava amb més de mig cos dintre la frontal i hagués hagut de ser castigada com a penal. No obstant això, el partit resultava molt tancat” valorava de la primera meitat. “Arran d’una concessió defensiva nostra encaixàvem el primer gol després de la sortida d’un córner, als primers compassos de la represa. Això ens obligava a obrir-nos a la recerca del gol de l’empat i els travessers ho van evitar. Anton estavellava la primera rematada al ferro, després era Valcárcel qui es quedava sol davant el porter, al qual superava, però trobava el travesser. I en una contra, ens acabaven senyalitzant un penal, que amb la revisió del vídeo també vam poder apreciar que estava fora de l’àrea quan es produix la topada amb el nostre defensor. Vam quedar molt descontents en l’arbitratge. La veritat és que xiulava la pena màxima i feien el 2 a 0. Però no era el nostre dia, ja que arran d’una centrada lateral es produïen unes mans a l’interior de l’àrea que s’acabaven xiulant i tornàvem a estavellar la pilota al travesser mitjançant Valcárcel. És una autèntica llàstima perquè vam fer mèrits sobrats per a puntuar al camp d’un rival molt complicat, però l’efectivitat a les àrees els va permetre resoldre el duel” sentenciava el tècnic remolinenc-bitemero.
La cinquena jornada de lliga, al municipal de Bítem, del diumenge vinent a partir de les 17 hores de la tarde, representarà el primer derbi ebrenc que afrontaran els d’Adrian Gonçalves esta temporada. Rebran a l’Amposta en un duel on els ampostins defensaran la condició de colíder del grup. L’enfrontament serà dirigit per Youness el Hannach Ghailan amb Pol Romera Viñuales i Miguel Barajas López com a jutges assistents.
FITXA TÈCNICA:
CF VILA-SECA, 2
UE REMOLINS-BÍTEM, 0
CF Vila-seca: Nelson, Arnau, Javi Fernández, Cristian (Josep, 45′), Gerard (Jonathan, 83′), Igor (Carrasco, 76′), Alberto, Ángel, Lladó (Adrià, 58′), Llobet, Aniceto (Oriol, 63′).
UE Remolins-Bítem: Selu, Yasser, Vilanova, Guillem Fábregas (Badre, 79′), Botero, Anton, Eric, Morales (Mamadí, 85′), Viña (Daiz, 63′), Iniesta (Gerard Andreu, 85′), Valcárcel.
Àrbitre: Eloy Fernández Olivé assistit a les bandes per Jacob Barrios Cucaita i Ismail el Aissati el Hafiani de la delegació tècnica arbitral de Tarragona. Grogues per a Gerard (42′), Lladó (44′), Ángel (56′) i Javi Fernández (72′) dels locals i per a Selu (81′) dels visitants.
Gols: 1-0, Aniceto (47′); 2-0, Gerard (p) (61′).
La classificació:
Podeu veure la classificació del grup sisè de la segona catalana després de disputar-se la quarta jornada de lliga, clicant la imatge inferior: