Jeremy Alcoba no va poder repetir l’èxit de la temporada pasada al GP d’Indonèsia. Va ser una carrera per oblidar per al pilot jesusenc, en aquesta quinzena prova del Mundial de Moto 2, en un circuit de Mandalika, on el 2023 havia aconseguit puntuar. En aquesta ocasió, no va començar de forma positiva, i es va veure obligat a passar a la Q1, on va classificar-se, també gràcies a les bones sensacions i algunes modificacions en la posada a punt realitzades amb l’equip. A la darrera sessió de classificació, lamentablement no va assolir la mateixa velocitat i amb un temps d’1’34.774 va quedar quinzé al final de la Q2, obligat de nou a remuntar, començant la prova des de la quinta fila de la graella de sortida.
Des del principi va afrontar molts obstacles. Primer va estar involucrat en un incident en carrera, però va poder mantenir la seua moto en posició vertical, encara que després va rebre una doble penalització en una volta llarga que li va costar moltes posicions. Va entrar vinté a la meta i vol oblidar aquesta ensopegada i reaccionar la setmana que ve en el GP Australia al circuit de Phillip Island.
En la carrera Pedro Acosta va tornar a imposar la seua llei i va creuar la meta en solitari per aconseguir la setena victòria de l’any, amb un temps de 34:51.641, i liderar el triplet espanyol al podi, amb Arón Canet segon, a 2.044, i Fermín Aldeguer tercer, a 4.716. Jeremy Alcoba va ser vinté a 34.613.
El pilot jesusenc va acabar molt disgustat, considerant que l’havien sancionat de forma injusta “Va ser un cap de setmana d’alts i baixos: vam treballar molt bé i esperàvem un bon ritme de carrera. Després al primer revolt Escrig va fer una maniobra límit que em va obligar a aixecar la moto per esquivar-lo i més tard López em va colpejar. Direcció de carrera va decidir penalitzar-me injustament amb dues penalitzacions per voltes llargues que em van costar moltes posicions i la motivació extra per lluitar amb el grup. El ritme no era dolent i si hagués estat una mica més a prop de les primeres posicions, podríem haver lluitat per un bon resultat; en canvi, vam perdre un altre cap de setmana a causa de una mala decisió de la direcció de carrera. Farem les paus a Austràlia”.
A la classificació general, Pedro Acosta augmenta la seua renda favorable, al capdavant de la classificació amb 277 punts, seguit en segon lloc per l’italià Tony Arbolino amb 212, i tercer el britànic Jake Dixon, 172. Jeremy Alcoba continua en dissetena posició amb els mateixos 33 punts.
Ara, l’equip volarà a Phillip Island, per competir al GP d’Austràlia, després la dissetena prova del campionat tindrà lloc al Circuit Internacional de Chang, a Tailàndia.