IniciPoliesportiuHoquei PatinsJordi Mirado tornarà a dirigir a l’equip de Segona Catalana de l’Hoquei...

Jordi Mirado tornarà a dirigir a l’equip de Segona Catalana de l’Hoquei Patí Amposta

Jordi Mirado afrontarà una segona etapa com a tècnic de Club Patí Handbol Amposta, i tornarà per dirigir de nou al sènior masculí de la Segona Catalana.

El tècnic cambrilenc va arribar per fer-se càrrec de la direcció de l’equip ampostí, en la temporada 2021/22, ocupant el lloc del carismàtic Pep Llonch, que va estar com a tècnic de l’equip durant un període de 14 temporades. Les dues temporades amb Jordi Mirado, l’equip es va consolidar a la Segona Catalana. Va arribar al club amb experiència en la categoria, i després de la seua etapa com a jugador, va dirigir la temporada 2011/12 al CN Reus Ploms, per a arribar a la 2012/13 al CP Cambrils de Segona Catalana, i seguidament tornar a la Primera Catalana amb el filial del Reus Deportiu i el CP Vila-seca, per a tornar a dirigir el CN Reus Ploms.

Mirado es va acomiadar del club, finalitzada la temporada 2022/23, ocupant la passada campanya el seu lloc a la banqueta, Robert Carles, ex-jugador del club, que havia dixat la practica en actiu de l’hoquei patins finalitzada la temporada. Ara continuarà sent una peça important dins l’estructura de l’entitat amb el càrrec de coordinador.

El sènior masculí mantindrà la majoria de la plantilla de la passada campanya, amb la baixa de Xavi Díez, que torna a casa desprès d’haver reforçat el passat mes d’abril a l’equip ampostí, jugador amb experiència en la Parlem OK Lliga amb el Calafell, i altres categories superiors com el CP Valls i CP Vila-seca.

Els entrenaments de pretemporada dels equips sèniors de Segona i Tercera Catalana, començaran el pròxim 26 d’agost.

La novetat del sènior femení

Una de les novetats més destacades per la pròxima campanya, serà la creació d’un sènior femení, amb algunes jugadores que ja van començar a entrenar l’any passat, i que comptaran també amb la portera Laia Salicru, amb experiència amb el Reus Deportiu. L’equip començarà aquesta temporada 2024/25, competint en la categoria sènior femenina de Segona Catalana.

La temporada 2024/25, el Club Hoquei Patí Amposta, comptarà amb una xifra de 10 equips en competició federada, a més de l’Escola d’Hoquei Patins, amb dos sèniors a Segona i Tercera Catalana, dos infantils, un aleví, tres benjamins, 1 pre-benjami i el nou equip sènior femení. Els equips del planter començaran les sessions d’entrenament el 2 de setembre.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 * 5 = ?
Reload

Últimes notícies