IniciPoliesportiuAtletismeLa selecció espanyola amb Adam Maijó, subcampiona del 'Team Xallenge' al Mundial...

La selecció espanyola amb Adam Maijó, subcampiona del ‘Team Xallenge’ al Mundial Universitari de Cros

Adam Maijó va col·laborar en l’excel·lent resultat obtingut per la selecció espanyola, que va protagonitzar una magnífica actuació al Campionat Mundial Universitari de Cros, disputat a la ciutat portuguesa d’Aveiro.

El quartet femení i el relleu mixt es van penjar la medalla de bronze, mentre el combinat masculí amb Adam Majó, Pol Oriach, vigent campió i subcampió d’Espanya sub 23, Eduardo Menacho i Zakaria Boufaljat, van finalitzar en una meritòria quarta posició.

Boufaljat i Maijó van córrer junts bona part de la cursa, encara que el de Huelva es va destacar en el tram final fins a arribar a la cinquena plaça amb un temps de 28’32”, mentre que l’atleta de Batea va ser desé amb 28’42”. Després d’ells, Menacho va entrar, en vint-i-unè lloc, i Oriach, vint-i-quatre. L’equip va sumar 36 punts, a sis del bronze que va guanyar Alemanya. El títol va ser per al Marroc amb 21 i la plata per a Uganda amb 24.

El primer classificat va ser Dismus Yeko (Uganda), que va efectuar el recorregut de 10 quilòmetres en 28 minuts, compartint podi amb Markus Dirk Goerger (Alemanya) 28’07” i Brian Wangwe (Uganda) 28’12”, que van entrar en segon i tercer lloc respectivament.

Pel que fa al ‘Team Challenge’, l’Equip Universitari Espanyol va sumar un temps de 2:38:50 entre el relleu mixt complet, Carla Domínguez, Andrea Romero, Zakaria Boufaljat i Adam Maijó, que li va valer el subcampionat després de la Gran Bretanya (2: 37:16) i davant d’Alemanya (2:39:22).

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
6 * 2 = ?
Reload

Últimes notícies