El camp de l’Aube a Jesús i Maria, va ser escenari el passat 6 de desembre es va disputar durant tot el dia la VIII edició del Memorial Juan Aliau “Lo Magre” organitzat per la UD Jesús i Maria. Van participar 16 equips. El torneig va tenir una durada de tot el dia al Camp de l’Aube a les instal·lacions municipals Josep Maria Torres amb la participació de 16 equips del País Valencià, Lleida, Tarragona i Terres de l’Ebre.
El Marc Bartra va ser el campió del torneig després d’una atractiva final amb la Salle Reus. El petit de la família del Magre (Luca), va fer l’entrega del trofeu als Campions.
El tercer classificat va ser l’Inter Recasens en guanyar a l’Arnes en el partit per decidir la tercera i quarta plaça. En la final de consolació el Sant Pau Apòstol va finalitzar en quinta posició després de superar al Primer Toque CF.
Es va nominar millor jugador del torneig a Fito del Marc Bartra i millor porter, Jordi Urgell de la Salle Reus. La UD Jesús i Maria, va participar amb cinc equips. Els seus quatre alevins i després de la baixa del Cambrils, també amb els seus benjamins.
La junta de la UD Jesús i Maria, va fer entrega d’uns detalls a la família de Juan Aliau “Lo Magre” tancant així una excel·lent octava edició.
Galeria d’imatges:
Fotos: Cedides