IniciPoliesportiuCiclismeL'Aldea estrena amb èxit la cursa ciclista de Copa Catalunya Infantil

L’Aldea estrena amb èxit la cursa ciclista de Copa Catalunya Infantil

El calendari de ciclisme escolar català va viure l’onzena de les tretze proves del calendari 2023 de la Copa Catalunya Infantil de carretera. Una norantena de ciclistes de les principals escoles de Catalunya, entre les categories infantil, aleví, principiant, benjamí i prebenjamí, es van reunir a les Terres de l’Ebre per viure l’estrena de la 1a Cursa Ciclista l’Aldea.

Amb bona organització de la Penya Ciclista Baix Ebre, l’Aldea va acollir per primera vegada la prova ciclista, on els participants van poder gaudir d’una gran matinal en condicions immillorables i un gran circuit urbà d’1,11 quilòmetres pels carrers de l’Aldea.

Després de la cita del Baix Ebre, la Copa Catalunya Infantil es prepara per a les proves de final de temporada a Sant Boi de Llobregat (diumenge 8 d’octubre) i Vilanova i la Geltrú, amb la Cursa Isaac Gálvez (dijous 12 d’octubre).

En la categoria infantil es van imposar, Eloi Ramos (Activabike) i Anna Carreras (Escola Ciclista Ataraxia). Per part de la PC Baix Ebre, sèptima posició d’Aleix Moreno. En la cursa d’alevins, triomf de Marc Batlle (Cicles Oleka) i Júlia Cabada (Club Ciclista Sant Boi), amb representació de la PC Baix Ebre, amb Aleix Machado, cinqué, Marc Fornós, divuité.

Els primers principiants van ser: Carles Roy (Velòdrom Barcelona) i Lola Cavero (Club Ciclista Royal Cycling), amb quart lloc de Biel Cid (PC Baix Ebre).

Tots els participants benjamins i prebenjamins, van rebre un reconeixement. En benjamí victòria d’Arnau Cid (PC Baix Ebre), i tercer lloc per al seu company d’equip Marc Alcoverro. En benjamí primer lloc per a Ferran Garcia (MRT Montgat), amb sèptima posició de Dylan Fuster (PC Baix Ebre).

Galeria d’imatges:

Fotos: Cedides

 

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 * 3 = ?
Reload

Últimes notícies