IniciFutbol3ª CatalanaL’Ametlla de Mar-la Cava, plat fort de l’inici de lliga de tercera...

L’Ametlla de Mar-la Cava, plat fort de l’inici de lliga de tercera catalana

Duel entre aspirants. Això ha donat de si el sorteig de la tercera catalana al grup ebrenc (18) en el qual competiran setze equips. L’Ametlla de Mar de Xavi Subirats rebrà al municipal de la Cala, dissabte dia 16 de setembre, la visita d’un altre candidat a lluitar per estar en les posicions de privilegi, la Cava de Gerard Capera, amb un duel on els punts poden valdre or, tot i estar a la primera jornada del campionat.

D’altra banda, un dels principals favorits per a l’ascens, l’Amposta de Ferran Simó, visitarà el camp d’un acabat d’ascendir que retorna a la categoria, com és el Pinell, on enguany seguirà l’entrenador amb qui van assolir l’ascens, Albert Lizaso. Serà un partit complicat per als del Montsià, tenint en compte la superfície del terreny de joc de terra.

La resta de compromisos que depararà aquesta jornada inaugural serà l’enfrontament entre el Roquetenc, que ha apostat per una línia continuista amb divuit renovacions i amb Mario Javaloyes que debutarà a la banqueta, davant un Flix amb un altre que s’estrenarà al capdavant de l’equip de la Ventonella com serà Jordi Roca.

El filial del Camarles, que buscarà la permanència a la categoria amb Florin Taidler al capdavant, s’estrenarà a una categoria on no ha estat mai, enfront d’un renovat Tortosa-Ebre ‘B’ que seguirà per quarta temporada consecutiva amb Òscar Rumense i Gerard Martí.
Un altre dels derbis de la jornada tindrà lloc al municipal Pou Nou de Masdenverge, entre el conjunt que seguirà entrenat per quarta campanya consecutiva per Cristian Torta, que després del gran curs passat on va acabar sisè, ha buscat mantenir el gruix de la plantilla, de moment sent l’únic equip que no ha incorporat cap novetat a la plantilla. Rebran al Godall que canvia de tècnic amb Manu Fernández agafant el relleu de Juanjo Agustín.

El Xerta, que la temporada passada va ser juntament amb el Masdenverge, un dels conjunts revelació que debutarà de la mà de l’entrenador Sergio Ruiz, que per segona temporada seguida estarà al capdavant de l’equip, rebent al Camp del Molí (que va ser un dels punts forts la temporada passada, on tan sols van cedir quatre derrotes dels quinze partits disputats) la visita d’un filial del Jesús Catalònia que redebuta a la categoria de la mà d’Àlex Ventura.

L’Alcanar de Ruben Subirats tornarà a la categoria un any més tard, estrenant-se a la Fanecada davant el renovat Perelló de Xavi Castillejo, mentre el Santa Bàrbara que seguirà entrenat per Jefrey Callau rebrà dissabte 16 de setembre al municipal de la Plana la visita d’un filial del Jesús i Maria que enguany serà entrenat per Llorenç Lozano, que ja va conduir a l’equip en les darreres jornades de la temporada passada fent tàndem tècnic amb David Torres.

Altres partits destacats del campionat es produiran a la tercera jornada amb el derbi entre equips veïns el Roquetenc i el filial del Catalònia, que tardarà ben poc en produïr-se. Concretament serà a la tercera jornada del campionat de lliga quan els quatribarrats rebran al seu estadi municipal la visita dels de la Santa Creu dissabte dia 30 de setembre. El duel entre dos dels aspirants a l’ascens es produirà a la sisena jornada, la del cap de setmana del 22 d’octubre entre el CD la Cava i el CF Amposta, dos dels gallets de la categoria. L’altre duel entre aspirants tardarà més en arribar i no serà fins a la dotzena jornada, a tres d’acabar la primera volta, quan es produirà l’enfrontament entre el tercer classificat de la temporada passada, l’Ametlla de Mar que li va estar disputant el segon lloc a l’Amposta fins a la darrera jornada.

D’altra banda, el derbi de rivalitat local entre el Jesús Catalònia i el Tortosa-Ebre ‘B’ tindrà lloc al tram final de la primera volta, concretament a quatre jornades de tancar la primera fase del campionat de lliga, el dissabte dia 25 primer en la visita dels tortosins a la Santa Creu. En la mateixa jornada que es produirà el derbi de rivalitat entre poblacions veïnes, el Santa Bàrbara-Masdenverge que tindrà lloc el mateix dissabte 25.

Podeu veure la resta del calendari clicant al següent enllaç:

https://files.fcf.cat/documentos/noticies/2023-07-19_13:59:10_CalendariTerceraCatalana18.pdf

Pendents de les compensacions

Serà una categoria on hi haurà en principi una plaça d’ascens en joc i dos de descens, depenent del que passe a segona catalana d’on hauran d’estar molt pendents dels possibles descensos compensats, tenint en compte que baixen cinc equips de la categoria immediatament superior i podria acabar arrossegant a més equips cap a la 4a catalana.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 * 4 = ?
Reload

Últimes notícies