IniciFutbol3a divisióL'Ascó amb baixes en defensa intentarà puntuar al Narcís Sala

L’Ascó amb baixes en defensa intentarà puntuar al Narcís Sala

El FC Ascó que continua amb l’objectiu de sortir de la zona de descens, afronta un complicat partit al Narcís Sala, on el dissabte a les 18:00 hores i amb arbitratge d’Albert Manrique Tomàs de Lleida, s’enfrontarà a la UE Sant Andreu.

L’equip asconenc que definitivament finalitzarà la temporada amb una plantilla amb 20 jugadors, després de rescindir el contracte del davanter Alberto Rabassó, jugador que s’havia incorporat ja iniciada la competició procedent del CF l’Ampolla. Per aquest partit Germán Inglés, compta amb importants baixes a la defensa, amb la sanció de Genis per acumulació de targetes grogues, i per lesió d’Èric Jerez i Enric Bernat, que té poques possibilitats d’haver-se recuperat de les molèsties que pateix. El tècnic del conjunt asconenc, que tornarà a seure a la banqueta complida la seua sanció, recupera també a Miravent.

German Inglés és conscient de les dificultats que es trobaran “el Sant Andreu es juga molt perquè no volen quedar-se despenjats de les primeres posicions, amb un gran potencial i excel·lents jugadors, i la clau serà estar molt aplicats en defensa i procurar que no tinguen molta possessió de pilota“, pensa que la clau serà millorar la consistència defensiva, sent actualment l’equip que més gols ha encaixat del grup, i aprofitar millor les ocasions “hem d’estar molt aplicats en defensa i no donar facilitats, intentant aprofitar alguna de les ocasions que segurament tindrem durant el partit“.

L’onze titular més probable pot ser el configurat per Verdejo, Èric Roda, Nil Coch, Aleix Cuenca, Sergio Cáliz, Marc Blanch, Miravent, Maxi, Sardà, Ion Perelló i Gerard Badia.

El Sant Andreu també com l’Ascó, ha efectuat una remodelació sobre la marxa de la seua plantilla, i en aquest 2022 han marxat alguns jugadors com Lawson Sunderland, Gastón Priore, Santino Recine, Rabelo y Adri Exposito, produint-se les altes del davanter Manel Busquets que retorna a l’equip, els defenses Aleix Jiménez i Alejandro Pereira, y el porter Diego Pérez i el migcampista Merchan.

El seu tècnic David Almazán recupera al migcampista Pau Morer complida la seua sanció i no disposarà del defensa Sergi Vives per lesió.

L’equip titular més probable és el format per Diego Pérez, Aparicio, Llamas, Dani Argilaga, Noguera, Gimeno, Carreón, Doménech, Pau Morer, Mulero, Fassani.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
9 - 1 = ?
Reload

Últimes notícies