La derrota a Santa Maria de Palautordera, ha dixat a l’Handbol Amposta encara més lluny de la permanència i amb la salvació gairebé només pendent d’un miracle. L’equip dirigit per Joan Curto, rep aquest dissabte en la vint-i-unena jornada al grup C de la Divisió d’Honor de Plata, al Levante UDBM Marní, en partit que es disputarà a les 19:00 hores, al pavelló 4 del Centre de Tecnificació Terres de l’Ebre, amb arbitratge a càrrec de Paula Lobaro i Maria Salas.
L’Handbol Amposta, coer amb només dos punts sumats, es trobarà a un dels equips situats en la zona intermèdia de la taula classificatòria, que afronta el partit sense gaire pressió, ocupant la sexta plaça amb 23 punts. L’equip dirigit per Juan Ángel Perdigón, ha rebut fins ara 490 gols en els 20 partits disputats, el que representa una mitjana de 24,5 per confrontació, i el situa actualment com la millor defensa del grup.
En atac les seus jugadores més resolutives són la lateral dreta Ariadna Zenón convocada per la selecció espanyola júnior, amb 4,95 i Raquel Beltrán, 4,17 gols per partit, encara que a la primera volta, en el duel que finalitzava amb triomf valencià per 36-27 les més efectives van ser l’extrem esquerre Carla López amb 10 gols i la polivalent Abril Navarro amb 7.
Com a visitant el Levante UDBM Marni ha disputat 10 partits, amb cinc derrotes, Redi Handbol Onda (33-27); OAR Gràcia Sabadell (30-29); Handbol Palautordera (26-22), Lleida Handbol (27-23) i Mubak BM La Roca (24-21), dos empats, MGC Mutua Ribes (25-25) i Handbol Gavà (31-31), i tres victòries, Joventut Mataró (23-33); Sant Joan Despí (20-24) i Almassora Balonmano (21-29).