IniciPoliesportiuHoquei PatinsL’Hoquei Patí Amposta va organitzar una trobada d’escoles de clubs de les...

L’Hoquei Patí Amposta va organitzar una trobada d’escoles de clubs de les comarques tarragonines

Una cinquantena de xiquets i xiquetes pertanyents a les Escoles d’Hoquei Patins del Club Esportiu Vendrell, Hoquei Montblanc, Hoquei Vila-seca i Club Patí Riudoms, del Club Hoquei Patí Amposta, organitzador de la concentració, que amb tres equips i 18 components, va ser el més nombrós d’una jornada, que va començar a les 11:30 hores.

Es van habilitar tres pistes per disputar-se partits amb porteries més petites i boles més toves de les que habitualment s’utilitzen en les confrontacions federades. Tots els participants van tenir un esmorzar ofert per l’organització, i una medalla commemorativa com a record, ja que molts van disputar els seus primers partits com a jugadors.

Aquesta és una de les nombroses activitats que porta a terme el club ampostí, que en les últimes temporades està treballant amb la seua Escoleta i la formació i promoció de l’hoquei patins en el seu planter.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
7 - 3 = ?
Reload

Últimes notícies