IniciPoliesportiuCiclismeManel Usach, Albert Masana i Tomàs Deosdat amb la selecció catalana al...

Manel Usach, Albert Masana i Tomàs Deosdat amb la selecció catalana al Campionat d’Espanya de pista

El ciclista moranovenc Manel Usach del Montroig Track Team, i el gandesà Tomàs Deosdat i Albert Masana de Puigverd de Lleida, components del CE Montsià, competiran amb la selecció catalana, al Campionat d’Espanya que es disputarà els dies 9, 10 i 11 de juny, el Velòdrom Lluís Puig de València. Estrenant la data després de la disputa el setembre els darrers anys, onze ciclistes elit i sub23 es desplaçaran al velòdrom valencià juntament amb tres paraciclistes, que el darrer 2022 també van tenir el seu campionat estatal de pista a València i enguany comparteixen seu amb el campionat elit/sub23.

En el cas dels elits/sub23, defensen títols la velocista Helena Casas, referència de la velocitat espanyola durant més d’una dècada, vencedora el darrer 2022 de la velocitat individual, 500 metres i velocitat per equips, prova en què l’equip masculí de Manel Usach, Gerard García i Itmar Esteban també parteix com un dels favorits. Laura Rodríguez serà segur una referència en les proves de fons femenines, completant la participació femenina amb les sub23 Marta Vilanova, vigent campiona catalana de velocitat, i Lucía García, companya de Rodríguez en el títol del Campionat d’Espanya de madison el març, en la seva estrena en la categoria després de la seva prolífica etapa júnior.

Completaran l’equip de fons els sub23 Tomàs Deosdat i Jaume Villar, els dos primers classificats en el Campionat de Catalunya d’òmnium del mes de febrer, el lleidatà Albert Masana i el veterà Sergi Escobar, tot un campió del món i medallista olímpic de persecució (2004) que retorna a uns Campionats d’Espanya absoluts.

Selecció catalana al Campionat d’Espanya de Pista 2023:

Elit:

  • Albert Masana (CE Montsià)
  • Sergi Escobar (CC Pardinyes)
  • Laura Rodríguez (Laboral Kutxa)
  • Helena Casas (AE Genesis)
  • Manel Usach (Montroig Track Team)
  • Gerard García (AE Genesis)
  • Itmar Esteban (AE Genesis)

Sub23:

  • Tomàs Deosdat (CE Montsià)
  • Jaume Villar (CC Oscense)
  • Lucía García (CC Ataraxia)
  • Marta Vilanova (Terrassa Ciclisme)

Paraciclisme:

  • Juan José Méndez (AE Genesis)
  • Clàudia Grau (AE Genesis)
  • Joan del Rio (AE Genesis)
ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
10 + 3 = ?
Reload

Últimes notícies