IniciMotorMotociclismeMarc Alcoba debuta en Moto 2 del Finetwork FIM Junior GP, puntuant...

Marc Alcoba debuta en Moto 2 del Finetwork FIM Junior GP, puntuant en les dues primeres proves a Barcelona

Positiu i prometedor debut de Marc Alcoba com a pilot de Pinamoto, competint amb l’equip Avintia Junior Team, en la tercera prova del Finetwork FIM J煤nior GP, disputat al circuit de Barcelona-Catalunya.

En la primera carrera, Marc Alcoba va ocupar la vuitena posici贸, per sumar els seus primers 8 punts de la categoria. Una cursa que ens va oferir una atractiva batalla entre l’australi脿 Senna Agius (Promoracing), i l’alemany聽Lukas聽Tulovic聽(Liqui Molly Intact GP J煤nior), que va liderar durant la majoria del recorregut, fins que una errada en la novena corba, a dues voltes per al final, va permetre a Agius, situar-se en primer lloc, per aconseguir la primera vict貌ria a Moto 2, amb 29’43″584, seguit de Lukas Tulovic a a 0″668, en segon lloc, i el valenci脿 脌lex Escrig (Yamaha Philippines Stylobike Racing Team), a 22″607. El pilot canareu entrava en vuitena posici贸 a 38″618.

A la segona cursa, Tulovic -com va fer a la primera- va tenir una bona sortida i va agafar l’aventatge. Per貌 una vegada m茅s, despr茅s d’haver com猫s un petit error a la novena corva, Agius ho va aprofitar i aquesta vegada, amb moltes voltes per al rellotge, l’australi脿 va gestionar la seua renda i va aconseguir una vict貌ria dominant. Despr茅s d’una gran batalla, Alex Toledo (Pertamina Mandalika SAG Euvic) va superar pr脿cticament en l’煤ltima corba a Escrig, despr茅s d’una gran batalla, per pujar al tercer esgla贸 del podi. Senna Agius va marcar un temps de 29’47″122, compartint podi amb Lukas Tulovic, que entrava a 12″132 i 脌lex Toledo de Calafell a 24″368. Marc Alcoba va millorar les prestacions de la primera cursa, ocupant una merit貌ria sisena pla莽a a 26″181.

Despr茅s de les tres proves disputades als circuits d’Estoril, Ricardo Tormo de Valencia i el de Catalunya-Barcelona, La classificaci贸 general est脿 encap莽alada per Lukas Tulovicv amb 115 punts, seguit en segon i tercer lloc respectivament per Senna Agius amb 90 i 脌lex Escrig amb 76. Marc Alcoba amb nom茅s en aquesta 煤ltima prova disputada del seu debut, s’ha situat en dotzena posici贸 amb 18 punts.

La pr貌xima cita del聽Finetwork聽FIM聽Junior聽GP,聽ser脿 a principis del mes de juliol al Circuit de Jerez-Angel Nieto.

Marc Alcoba finalitzava bastant satisfet d’aquesta primera experi猫ncia “ha estat tot molt positiu, feia 4 anys que no pilotava una Moto 2, i ara amb Pinamoto i tot l’equip hem avan莽at molt des de el primer dia“. Despr茅s de la primera cursa, la millora en la segona ha estat evident “en la primera vaig ser m茅s conservador, per treure molta informaci贸, que 茅s el que buscava en el debut, en la segona m’he sentit m茅s c貌mode, i he comprovat millor els聽l铆mits,聽tamb茅聽els canvis han anat en la聽direcci贸聽correcta, tot ha estat聽possible聽pel gran treball de tot l’equip en un temps聽r猫cord, ara esperem que聽continue聽la millora a Jerez“.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introdu茂u el vostre comentari.
Introdu茂u aqu铆 el vostre nom
Captcha
6 - 3 = ?
Reload

脷ltimes not铆cies