IniciCiclismeBTTMiquel Escola, octau i Josep Betalú, tretzè a la Titan Desert del...

Miquel Escola, octau i Josep Betalú, tretzè a la Titan Desert del Marroc

Miquel Escolà va finalitzar en una meritòria octava posició en la classificació general de la Titan Desert del Marroc, finalitzades les set etapes, amb un recorregut d’uns 550 quilòmetres, per desert, muntanya, dunes.

El ciclista moranovenc de 45 anys, va millorar la dècima posició de la passada edició, amb la octava plaça, invertint un temps 19:14.29, destacat la sèptima posició en la meitat de les etapes.

El ciclista ampostí de 47 anys Josep Betalú, que continua l’únic participant que ha guanyat quatre edicions consecutives de la Titan Desert, del 2016 al 2019, va acabar en tretzena posició, amb 20:10.19, amb una millor actuació en la quarta etapa en la que va acabar en quinta posició.

Els dos han estat components de l’equip KH-7, el més destacat de la prova, comptant a les seues files amb el francès Andrey Amador amb 17:58.20 i la madrilenya Pilar Fernández amb 21:009.11, com els campions de la competició.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
8 + 5 = ?
Reload

Últimes notícies