La pista municipal de Les Basses de Lleida va acollir una nova edició del Campionat de Catalunya màster d’atletisme a l’aire lliure, per a majors de 35 anys, amb presència de participants destacats i l’objectiu de tancar les mínimes per al Campionat d’Espanya màster de La Nucia que es disputarà del 20 al 22 de juny.
Xavier Andreu de l’Atletisme Terres de l’Ebre, va pujar al més alt del podi en la prova de 300 metres tanques M-60, desprès d’un emocionant final de prova, invertint un temps de 48.31, superant en un igualat duel a Antoni Creus (JA Sabadell), 48.33.
També va pujar al podi en tres ocasions Maria José Descarrega (UA Montsià), en F-55, amb la medalla de plata en martell amb un registre de 30,42 i martell pesat, 9,04, superada per Beata Betlej (CA Palafrugell-GiCB), amb 37,15 i 8,02, i també segon lloc en llançament de pes amb 7,24, per darrere de Carme Bes (Avinent Manresa), amb 8,02.