Victòria molt ajustada de l’Handbol Ampolla a la seua pista, davant un dels millors equips que més problemes li han plantejat aquesta temporada, en la setzena jornada del grup C, de Segona Catalana femenina.
El Ribes, un equip molt jove i lluitador, va exigir a les locals al màxim durant els 60 minuts. Al final, els petits detalls i la major experiència de les jugadores locals, van decantar el resultat a favor seu.
El partit va ser molt igualat, en cap moment el marcador va reflectir més de 2 gols de diferència, sent l’empat la tònica predominant de la primera part, arribant al descans amb 14 a 13 amb un gol de Yaiza Ferré damunt la botzina.
A la segona part, va continuar la mateixa dinàmica, amb avantatges de l’Handbol Ampolla d’un i dos gols. Als últims cinc minuts es va incrementar a tres, però dos errades consecutives en atac van propiciar que el Ribes es tornés a situar a tan sols un gol.
FITXA TÈCNICA:
HC AMPOLLA, 28 (14)
HANDBOL RIBES ‘B’, 27 (13)
Handbol Club Ampolla: Lluïsa Hierro (15 aturades), Lidia Zaragoza, Andrea Haro (4), Yaiza Ferré (
Handbol Ribes ‘B’: Sol, Laia, Naiara, Irene, Ainhoa, Maria, Marta, Anna, Gargallo, Jeanne, Alba, Judit, Amalie.
Àrbitre: Mohamed el Hatmi el Hatimi. Va excloure a les visitants Maria (55′) i Gargallo (47′).
La classificació:
Podeu veure clicant la imatge la classificació de la 2a catalana femenina en la seua primera fase al (grup C):
La propera jornada:
Al final, victòria agònica per la mínima, 28 a 27. La pròxima jornada l’Handbol Ampolla jugarà el diumenge, al pavelló Ponent amb el cuer CH Salou a les 11’30 hores.