IniciCiclismeBTTÚltima prova al Perelló de la Xallenger BTT a les Terres de...

Última prova al Perelló de la Xallenger BTT a les Terres de l’Ebre

L’Emburgada Race del Perelló, posarà el punt final a la Xallenger Terres de l’Ebre de BTT, la sexta del calendari, després de la suspensió de la Marxa dels Bandolers de La Ràpita. La prova està organitzada pel Club Ciclista Perelló, la sortida tindrà lloc a les 9.00 hores, però primer ho faran els participants de E-Bike, a les 8.45 h. Abans, a les 7.45 hores es podran recollir els dorsals a la zona poliesportiva del municipi on està prevista també la sortida.

Els participants, tant de categoria masculina com femenina, tindran una puntuació de 1.150 punts el primer, 1.030 el segon, 930 el tercer, 850 el quart, 790 el quint, 750 el sext, 730 el sèptim, 710 el vuitè, 700 el novè, 690 el desè, 685 el onzè i restant de 5 en 5 fins a la puntuació mínima de 35 punts els restants.

Els particiants podran optar per un circuit llarg de 35 quilòmetres i 1.100 metres de desnivell positiu acumulat -i portaran el dorsal de color vermell- o un de curt de 28 km i 700 m de desnivell positiu acumulat, i portaran el dorsal de color verd.

ARTICLES RELACIONATS

DEIXA UNA RESPOSTA

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu aquí el vostre nom
Captcha
7 + 2 = ?
Reload

Últimes notícies