Després de la disputa de la tercera etapa del Ral·li Dakar, que s’està celebrant a l’Aràbia Saudí, el tortosí Joan Llangostera ens ha fet arribar una gravació per conèixer interioritats del Pedregà Team on actua com a Team Manager.
La prova de 13 etapes i 8.375 quilòmetres és considerada com la cursa de motor més dura del món amb més de 1065 participants i 578 vehicles. Tenir un ebrenc dins del Dakar amb l’oportunitat d’explicar-nos el dia a dia de la cursa és una oportunitat informativa que no podem perdre, i volem posar a l’abast de tots. Llangostera com a Team Manager, és el responsable de coordinar l’equip del Pedregà Team, ubicat a la localitat del Navás a la comarca del Bages, que tornarà a competir en el Dakar quinze anys després de la seva inèdita victòria en quad.
Dins de l’estructura del renovat Pedregà Team per al Dakar 2022, s’integren 3 pilots de moto, 2 de quad i 2 equips en clàssic. L’equip del Pedregà Team, ubicat a la localitat del Navás a la comarca del Bages, torna a competir en el Dakar quinze anys després de la seva inèdita victòria en quad, enguany amb 3 pilots de moto, 2 de quad i 2 equips en clàssic.