Cacaolat i la Federació Catalana de Futbol firmen un acord de patrocini. Així, la marca de batut de cacau de referència esdevé el nou partner oficial de l’FCF durant el que resta d’aquesta temporada i la següent.
El futbol és més que un esport; no només és una de les activitats d’oci per excel·lència sinó que té una forta influència social i cultural. Històricament, la marca Cacaolat ha estat sempre molt vinculada al món de l’esport, sobretot al futbol català. Per això, uneix forces amb l’FCF per fer costat al futbol base de casa nostra i donar suport explícit tant a les famílies dels federats com a tots els jugadors i jugadores.
Cacaolat estarà present a tots els camps de futbol on se celebrin esdeveniments organitzats per l’FCF a partir d’ara i fins al 2023, no només en cartel·les sinó també en bars i cafeteries. Amb aquest patrocini, la marca augmentarà la seva visibilitat entre el seu públic objectiu.
Cristina Roig, directora de marketing de Cacaolat, assegura “estem molt il·lusionats amb aquest patrocini, que, com a marca, ens permetrà aportar energia i positivisme, tant a grans com a petits”.
Per part de l’FCF, el president Joan Soteras comenta “estem molt contents per aquest acord. Cacaolat és un marca de casa, amb tradició i presència al territori, associada a la qualitat i amb molta implicació en el futbol català”.